مراسم بزرگداشت ورزشکار بسیجی شهید محمد زلفی دیشب در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مراسم بزرگداشت ورزشکار بسیجی شهید محمد زلفی دیشب در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد.

شهید محمد زلفی از ورزشکاران بسیجی قم بود که همزمان در چند رشته ورزشی تبحر داشت و در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید،او هنگام شهادت ۲۲ سال داشت.

مقیمی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این مراسم با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های شهرداری قم است و گرامیداشت بسیجی شهید محمد زلفی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

مقیمی خانه موزه شهیدان زین الدین را اولین خانه‌موزه شهر قم دانست که کار‌های اجرایی آن تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.

حاجی زاده مسئول برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم هم که از همرزمان شهید محمد زلفی است ضمن بیان خاطراتی از او به تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اشاره کرد و افزود: با موافقت ستاد کل نیرو‌های مسلح و به علت شیوع بیماری کرونا این کنگره در آبان برگزار نخواهد شد.

مسئول برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم وضع فرهنگی فعلی جامعه را نگران کننده خواند و تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب یادواره‌های شهدا نباید به یک مجلس ختم باعظمت تبدیل شود بلکه باید موجب ایجاد انگیزه در جامعه باشد.

در این مراسم تعدادی از همرزمان شهید محمد زلفی خاطراتی از او بیان کردند و در پایان از خانواده این شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار