پویش همگانی استفاده از ماسک در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری پویش همگانی استفاده از ماسک (من ماسک می‌زنم تا از تو حفاظت کنم) خبر داد.

او افزود: در حال حاضر یکی از ساده ترین، عملی‌ترین و مؤثرترین راه مقابله با کرونا استفاده همه افراد از ماسک است.


بیشتر بخوانید: وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری قرمز است


درخشان با تأکید بر اینکه نوع و جنس ماسک مورد استفاده مردم در درجه دوم اهمیت قرار دارد اضافه کرد: با توجه به ضرورت استفاده از ماسک در این روز‌های شیوع بیماری کرونا، استفاده از ماسک نشانه شخصیت، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری و عدم استفاده از آن نشانه عدم پایبندی به تعهدات اجتماعی است.

او ادامه داد: بنابراین با پیشنهاد مجید شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با همراهی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، شورای اطلاع رسانی استان، پلیس فتا، اصحاب رسانه بویژه صدا و سیما، خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و فعالان فضای مجازی استان پویش همگانی استفاده از ماسک با هدف ترویج فرهنگ خودمراقبتی و نهادینه نمودن ضرورت استفاده از ماسک برگزار می‌شود.

درخشان با اشاره به اینکه این پویش با شعار «ماسک من از تو محافظت می‌کند، ماسک تو از من» اجرا خواهد شد، اضافه کرد: در پویش همگانی استفاده از ماسک ضمن تشویق و انتشار تصویر افرادی که از ماسک استفاده می‌نمایند، تصاویر افراد و بویژه افراد تأثیر گذار و مدیرانی که نسبت به رعایت این ضرورت بهداشتی بی توجه هستند منتشر می‌شود.

او در پایان گفت: مکاتبات لازم با چاپخانه ها، مدیران فضای مجازی و رسانه‌هایی که آگهی‌های ترحیم در آن منتشر می‌شود انجام گرفته تا با خودداری از درج زمان و مکان برگزاری مراسم ترحیم از تشکیل تجمعات و افزایش سرعت انتشار ویروس پیشگیری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار