برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال ۹۹ با حضور باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و رفیعی فرماندار شهرستان بناب و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش باید مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: تمامی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان به صورت دقیق بررسی شوند و راه حل‌های مناسب جهت حل مشکلات ارائه شود.

او بر لزوم تشکیل کمیته‌های آموزشی، عمران و پرورشی در شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: وضعیت آموزش عمران و پرورشی باید در این کمیته‌ها به صورت تخصصی بررسی شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعدد و تنوع مدارس در کشور و شهرستان بناب ادامه داد: تنوع مدارس در کشور باعث به وجود آمدن بی عدالتی و تبعیض در بین دانش آموزان شده است.

باقری بنابی گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و استفاده از فضای مجازی در جهت آموزش دانش آموزان، تقویت اینترنت روستا‌های دور افتاده شهرستان بناب امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

او از تصویب اردوگاه امام (ع) آموزش و پرورش شهرستان بناب به عنوان اردوگاه ملی در شورای آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم ملی شدن این اردوگاه در شورای آموزش و پرورش کشور نیز تصویب شود و شاهد استفاده از منابع ملی برای این اردوگاه باشیم.

امین رفیعی  فرماندار شهرستان بناب ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به موقعیت و قدرت شورا‌های آموزش و پرورش در تاثیر گذاری و ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی اظهار داشت: استفاده ویژه از پتانسیل‌های شورا‌های آموزش و پرورش در جهت ارتقاء آموزش، پرورش و فضا‌های فیزیکی مورد اهتمام اعضاء این شورا در شهرستان قرار گیرد.

او گفت: هم اکنون آموزش و پرورش شهرستان بناب دارای۱۰ پروژه عمرانی فعال می‌باشد. وی از افتتاح ساختمان خانه معلم آموزش و پرورش شهرستان بناب تا هفته دولت خبر داد.

او مجموع اعتبارات دولتی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش را حدود ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.