۱۷۸ نفر متقاضی تأسیس مراکز خدمات بهزیستی (مراکز مثبت زندگی) در خراسان جنوبی نام نویسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شروع نام نویسی از ۲۲ اردیبهشت و فراخوان برای متقاضیان واجد شرایط مراکز مثبت زندگی ۱۷۸ متقاضی ثبت نام کردند که ۱۱۴ مورد از متقاضیان در دبیرخانه مثبت زندگی ثبت شدند.

او  افزود: ۶۸ نفر از متقاضیان مراکز مثبت زندگی که موفق به کسب امتیاز لازم از مستندات اعلام شده از سازمان بهزیستی شدند به مصاحبه تخصصی دعوت و توسط تیم مصاحبه کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 عرب نژاد گفت: از این تعداد تعداد ۳۱ مرکز در استان راه اندازی و به بهره برداری می‌ رسد.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی هدف اصلی این مراکز را ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‏های هدف به خدمات سازمان دانست و گفت: افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف سازمان بهزیستی، کاهش تردد‌های غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات سازمان، ارائه مجموعه‌ای از خدمات سازمان در یک مرکز و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان از دیگر اهداف این مرکز است.

او ثبت درخواست فرزندخواندگی و تشکیل پرونده اولیه، ثبت درخواست تشکیل پرونده و پاسخگویی به مراجعین، اخذ و بررسی مدارک، شناسایی اولویت‏ های نیاز مددجو و ارائه پیشنهاد برنامه کمکی و پیگیری امور مددکاری خانوار را از جمله فعالیت‌های این مراکز عنوان کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.