مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم مطرح کرد؛

ارائه ی ۸۱۰ خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌ها در قم

موسوی گفت: ۸۱۰ خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان ارائه می‌شود که تعداد خدمات ارائه‌شده پس از شیوع کرونا ۱۵۷ خدمت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید رضا موسوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: با توجه به درآمدی که دفاتر پیشخوان دارند تأمین اقلام بهداشتی برای آن‌ها سخت است.

او بابیان اینکه برخی مردم برای تهیه ماسک مشکل مالی دارند، افزود: از ۶۶ دفتر پیشخوان استان در ۲ دوره بازدید کردیم که در این بازدید‌ها نسبت به لزوم استفاده از ماسک تأکید شد و ارباب‌رجوع گفتند هزینه پرداخت پول برای تهیه ماسک را ندارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم بیان کرد: ۶۶ دفتر فعال پیشخوان در استان قم ۱۸ خدمت از دستگاه دولتی را ارائه می‌دهند که شامل ۸۴ خدمت است.

موسوی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب ۱۹ خدمت، اداره کل ثبت‌احوال ۱۳ خدمت، توانیر ۱۱ خدمت، شرکت گاز ۱۱ خدمت، سازمان امور مالیاتی ۵ خدمت، شرکت پست ۴ خدمت، شهرداری ۳ خدمت، سازمان بازنشستگی ۳ خدمت، بیمه سلامت ایرانیان ۳ خدمت، سازمان بورس ۲ خدمت، بانک‌ها ۲ خدمت، آموزش پرورش ۱ خدمت و اداره کل بهداشت و درمان نیز یک خدمت خود را به دفاتر پیشخوان ارائه داده‌اند.

او با اشاره به توزیع خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: شرکت پست به ۶۱ دفتر، شرکت مخابرات ۶۱ دفتر، بانک‌ها ۵۹ دفتر، همراه اول ۵۰ دفتر، آموزش‌وپرورش ۴۹ دفتر، شهرداری ۴۵ دفتر، توانیر ۴۱ دفتر، ایرانسل ۳۷ دفتر، اداره کل بهداشت ۲۹ دفتر، شرکت گاز ۲۷ دفتر، ثبت‌احوال ۱۸ دفتر و شرکت آب و فاضلاب به ۱۸ دفتر مجوز داده و خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم ادامه داد:توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان انتخابی و سلیقه‌ای است و تقاضا داریم کلیه دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمت، توزیع را به‌صورت برابر به همه دفاتر ارائه بدهند.

موسوی بیان کرد: ۸۱۰ خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان ارائه می‌شود که تعداد خدمات ارائه‌شده پس از شیوع کرونا ۱۵۷ خدمت است، تعداد خدمات الکترونیکی که دارای تراکنش بودند ۴۴۴ خدمت است و تعداد خدمات الکترونیکی که دارای تراکنش بودند و پس از کرونا احیا شدند ۱۱۸ خدمت بوده است.

او با اشاره به خدمات الکترونیکی دستگاه‌های استان بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی با ۶۰ خدمت، دانشگاه صنعتی قم ۵۸ خدمت، اداره کل اقتصاد و دارایی ۳۳ خدمت، شرکت برق ۵۱ خدمت و اداره کل پست با ۴۴ خدمت ۵ دستگاهی هستند که بیشترین خدمات الکترونیکی را ارائه داده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم عنوان کرد:شرکت برق، کانون پرورش فکری کودکان، شهرداری، حوزه هنری دفتر تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان نیز دستگاه‌هایی هستند که پس از شیوع کرونا در زمینهٔ خدمات الکترونیک فعالیت قابل قبولی ارائه دادند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار