زدوار گفت: عملیات احداث دبستان ۳ کلاسه خیریه شهید اندرزگو در شهرستان رامهرمز آغاز شد.

آغاز احداث دبستان ۳ کلاسه خیریه شهید اندرزگو در رامهرمزبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا زدوار معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان گفت: عملیات ساخت دبستان ۳ کلاسه خیری شهید اندرزگو در روستای زویدی رمضان رامهرمز به همت خیر نیکوکار بهروز حقیقی و با حضور جمعی از مسئولان امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه آغاز شد.

او افزود: فرد نیکوکار با احسان به دیگران، مشکلات آن‌ها را حل می‌کند و کار خیری را از خود به جای می‌گذارد و خیرین مدرسه ساز با عمل خداپسندانه خود به توسعه فضا‌های آموزشی کمک شایانی می‌نمایند.

زدوار بیان کرد: ملیات اجرایی احداث دبستان ۳ کلاسه شهید اندرزگو با مشارکت خیر ارجمند بهروز حقیقی به منظور محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با زیربنای آموزشی ۱۴۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال که سهم خیر یک میلیارد ریال و سهم دولتی ۵ میلیارد ریال، آغاز شد.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به اهمیت اجرای پویش مردمی آجر به آجر اظهار داشت: سند تحولی آجر به آجر با هدف کمک‌های خرد مردمی این امکان را به اقشار مختلف جامعه می‌دهد تا هر فرد یک خیر مدرسه ساز باشد و نقش بسزایی در ارتقاء سطح تربیتی و آموزشی فرزندان این مرز و بوم ایفا کند.

به گفته زدوار، عملیات احداث این دبستان با حضور بهروز حقیقی خیر نیک اندیش، خلیلی معاون فرماندار رامهرمز و رحیم رستمی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار