مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد به دغدغه‌ها و مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران پاسخ داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با تاکید بر حفظ شان و کرامت بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های زیربط، متناسب سازی حقوق بازنشستگان را گامی مهم به منظور دستیابی به اصل عدالت بیمه‌ای و کرامت این قشر دانست. 

او گفت: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در کشور که آسیب‌های بزرگی بر منابع وصولی و مطالبات کارفرمایان وارد می‌سازد، با درایت و هوشمندی مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی توانستیم ضمن انجام به موقع تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت ذینفعان، طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز به مرحله اجرا درآید.

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با تبیین این طرح که بر اصل عدالت بیمه‌ای استوار است، افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای مرداد ماه جاری قابلیت اجرایی دارد.

درویشی با اشاره به دغدغه‌ها و سایر مطالبات به حق بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشت: امیدواریم با همراهی سایر حوزه‌های مربوط به سازمان تامین اجتماعی و وصول بدهی‌های سایر شرکای اجتماعی بتوانیم بخش کوچکی از وضعیت معیشت و اقتصاد مستمری بگیران را ارتقا بخشیم.

 تا پایان سال ۱۳۹۸، در استان یزد ۶۸ هزار ۳۳۴ نفر مستمری بگیر وجود دارند که شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان بوده و از سازمان تامین اجتماعی حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار