کلیه مهد‌های کودک مازندران تا خروج از وضعیت هشدار کرونا و بازگشت به روال عادی، تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در جلسه استانی کمیته پیشگیری از کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران ادارات بهزیستی شهرستانهای استان، گفت: طبق مصوبات ستاد استانی پیشگیری از کرونا ،فعالیت کلیه مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی و مهد‌های کودک تا خروج استان از وضعیت هشدار و بازگشت به روال عادی، تعطیل است.

او ضمن تقدیر از اقدامات همکاران در هفته بهزیستی، افزود:با توجه به تشدید بحران همه گیری کرونا در کشور، ضروریست تا تمامی اقدامات پیشگیرانه، نظارت‌ها و کنترل‌ها با شدت و جدیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

دکتر گوهردهی گفت:با توجه به عدم وجود درمان قطعی و واکسن پیشگیری، رعایت الزامات بهداشت فردی و اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات  تنها راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

او افزود:تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های پیش از این، به قوت خود باقی و هیچکدام از مسیر اجرا خارج نشده است

مدیرکل بهزیستی مازندران با توجه به فشار کاری کارکنان مراکز شبانه روزی و امکان جایگزینی با نیرو‌های جدید، گفت: مدیران بهزیستی  شهرستانها ارتباط خود را با فرمانداریها، ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا، مراکز بهداشت ، نیرو‌های بسیج و سپاه حفظ کنند تا علاوه بر برخورداری از اطلاعات به روز و عکس العمل به موقع، نیرو‌های جایگزین، امکانات و تجهیزات موجود  شناسایی شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار