مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: به همت خیران، امروز کار ساخت یک هنرستان در ماهان و یک مدرسه در لنگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در آیین گلنگ زنی دو پروژه خیری در شهر ماهان و لنگر که به منظور تحقق طرح  اجرای طرح  آجر به آجر اجرا شدند، گفت: با مشارکت بنیاد فرهنگی قدس، کار ساخت یک باب هنرستان ۱۲ کلاسه در شهر ماهان شروع می‌شود که به نام شهید اکبر قاضی زاده نامگذاری خواهد شد.

او با بیان اینکه بنیاد فرهنگی قدس در ساخت پروژه بزرگ حیات طیبه الغدیر نیز مشارکت کرده است و قدردان مشارکت این بنیاد خیریه هستیم، افزود: این بنیاد خیریه ۱۸ میلیارد تومان در ساخت مجتمع آموزشی الغدیر مشارکت داشته و ۳۰ درصد اعتبار ساخت هنرستان قاضی زاده در ماهان را نیز متعهد شده است.

واعظی نژاد همچنین از ساخت مدرسه ۳ کلاسه خیری در شهر لنگر بخش ماهان خبر داد و افزود: این مدرسه ۳ کلاسه به منظور تحقق اجرای پویش همگانی آجر به آجر به همت چند خیر نیکوکار ساخته خواهد شد.

او با اشاره به استقبال خوب عموم مردم و خیران از پویش همگانی آجر به آجر و مشارکت در سامانه مهر مدرسه، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۵۰ میلیارد تومان خیران و مردم در امر مدرسه سازی مشارکت کرده اند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار