نماینده مردم بم گفت: برای انتخاب اصلح باید اصول را مورد توجه قرار دهیم که شامل باور داشتن انقلاب و آشنایی با اهداف انقلاب و دشمن شناسی. است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۲ تیرماه در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح اظهار کرد: انتخابات به معنی ارزش قائل شدن به فرد است و جمهوری اسلامی به افراد احترام گذاشته و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.

وی با بیان اینکه دشمن انسجام ما را ببیند دچار ضعف می‌شود، افزود: دشمنان به اشتباهات ما امید بسته‌اند و فصل انتخابات یکی از موضوعاتی است که دشمن به آن چشم دوخته است.

غضنفرآبادی انتخاب اصلح را موضوع مهمی عنوان کرد که باید به آن توجه داشت و گفت: ما در فضای رسانه‌ای که اکنون وجود دارد باید انتخاب اصلح داشته باشیم که هم کار ساده و هم سخت است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس بیان کرد: برای انتخاب اصلح باید اصول را مورد توجه قرار دهیم که شامل باور داشتن انقلاب و آشنایی با اهداف انقلاب، دشمن شناسی، کار انقلابی، عدالت اقتصادی و ... است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست بصیرتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، زیرا فردی انتخاب می‌شود که نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها و اجرائیات کشور دارد.

مهدی احمدی نژاد حضور حداکثری ملت در انتخابات را مهر تائیدی بر تداوم انقلاب اسلامی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار