نماینده مردم در مجلس به همراه مسئولان ساوه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حاشیه نشینان قرار گرفتند.

  به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهرستان ساوه با حضور در نقاط حاشیه نشین شهر ساوه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حاشیه نشینان قرار گرفتند.

آسفالت معابر عمومی، ایجاد پل هوایی، احداث مسجد و مدرسه، برقرای سرویس‌های عمومی جهت تردد به مرکز شهر، جمع آوری دامداری و سگ‌های ولگرد و نیز ایجاد مراکز ورزشی و تفریحی از مهمترین مشکلات مطرح شده حاشیه نشینان در این بازدید‌ها بود.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در این بازدید‌ها  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انتظار واقعی ساکنین در نقاط حاشیه نشین، یک انتظار عمومی و حداقلی است و باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهر ساوه بدلیل موقعیت صنعتی افزود: حاشیه نشینی از مشکلات جدی شهری ساوه است که برنامه ریزی و تعامل نزدیک با ساکنین می‌تواند در رفع مشکلات آنان موثر واقع شود.

میرزائی فرماندار ساوه هم  گفت: مشکلات موجود مردم در مناطق حاشیه نشین احصا شده، و هفته‌ی آینده در جلسه‌ای مشترک با مسئولین مربوطه به نیازمندی‌های مطرح شده رسیدگی خواهد شد.

سالمی رئیس شورای شهر ساوه هم در این بازدید با تاکید بر حل مشکلات عمومی مردم گفت: سال گذشته آسفالت بخشی از نقاط حاشیه نشین در ساوه از محل منابع شهری انجام شد که معتقدیم باید حل مسائل موجود آن‌ها در برنامه‌های عمرانی قرار گیرد.

در شهرستان ساوه ۲۸ نقطه حاشیه نشین و سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد که برنامه ریزی در هویت بخشی به آن‌ها می‌تواند به رفع مشکلات عمومی مردم موثر واقع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار