یزدانخواه گفت: باشگاه پرسپولیس از ابتدای لیگ برتر واترپلو هیچ پرداختی به بازیکنانش نداشته است و حتما از این باشگاه شکایت می‌کنم.

برای دریافت مطالباتم از باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنممهدی یزدانخواه بازیکن تیم واترپولوی پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از ابتدای لیگ برتر واترپلو تا توقف لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا، باشگاه پرسپولیس هیچ مبلغی را به بازیکنان تیم خود پرداخت نکرده است. متاسفانه کسی پیگیر مطالبات بازیکنان تیم واترپلو نیست و شخصا می‌خواهم برای دریافت مطالباتم از این باشگاه شکایت کنم.

او در ادامه عنوان کرد: فدراسیون شنا برای مطالبات واترپولوئیست‌ها از باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی انجام نداده است. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جایی که به ضررش باشد ورود نمی‌کند و به خوبی عقب می‌کشد.

یزدانخواه گفت: تیم ملی جوانان واترپلو در سال ۹۸ در رقابت‌های رده سنی قهرمانی آسیا مدال برنز کسب کردند. وزارت ورزش و جوانان به ملی پوشان قول پاداش داده بود، اما هنوز به واترپولوئیست‌های جوان هیچ پاداشی پرداخت نشده است. تا جایی که اطلاع دارم ۳ سکه به عنوان پاداش در نظر گرفته شده بود که قرار است به جای سکه وجه نقد پرداخت شود.

بازیکن تیم واترپولوی پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به جوانان داشته باشند. من وظیفه خودم می‌دانم که به عنوان یک ورزشکار از سایر ورزشکاران حمایت کنم. ورزشکاران جوان حتی در روز‌های کرونایی تمریناتشان را با انگیزه انجام می‌دهند و امیدوارم با پرداخت به موقع پاداش،  انگیزه آن‌ها حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار