حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه "پیمان ماندگار" و نهج‌البلاغه‌خوانی خبرداد.

برگزاری مسابقه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان استان همدان با بیان اینکه مسابقه "پیمان ماندگار" از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد افزود: مسابقات مختلف نهج‌البلاغه‌خوانی برای آشنایی مردم با معارف نهج البلاغه برگزار می‌شود.

اوبا اشاره به برگزاری مسابقات دلنوشته‌های غدیر "نامه به امام مهربانی‌ها" و مسابقات حکمت‌های نهج‌البلاغه، فضائل امیرالمومنین (ع) و آیات و روایات مرتبط با آن حضرت، عکس نوشته و فایل قصه برای گروه‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: کلاس غدیرشناسی از سوی موسسه فرهنگی احیای ثقلین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان استان با بیان اینکه شعرخوانی و نقاشی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است افزود: مسابقه درسنامه خطبه غدیر از دیگر برنامه‌های در دست اجراست.

این مسئول به برگزاری برنامه زیارت آنلاین و سرود آنلاین اشاره کرد و اضافه کرد: انجام روزشمار غدیر در فضای مجازی و پخش فیلم‌های ۵۹ ثانیه‌ای و ۱۱۰ سخنرانی سخنرانان کشوری در کلیپ‌های سه دقیقه‌ای مورد توجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برنامه «بازی با کاغذ» برای کودکان و نصب المان و دیوارنگاره غدیر یادآورشد: آذین بندی خیابان‌ها و میادین و نورپردازی پل‌ها و زیرگذر‌ها برای روز غدیر انجام می‌شود.

او با اشاره به نورافشانی ۱۱۰ مسجد در شب عید غدیر، گفت: ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر توزیع می‌شود.

او ادامه داد: امسال برای پیشبرد بهتر برنامه‌ها، ستاد مردمی بزرگداشت ایام‌الله غدیر در سطح استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام نظیری بیان کرد: تلاش مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی بر این است فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی خود را در قالب ستاد مردمی بزرگداشت غدیر سازماندهی و اجرا کند.

او افزود: برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد مردمی غدیر در حال تدارک و اجرا است که از عید غدیر و همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت اجرایی و تا ایام عید مباهله ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نظیری از اطعام گسترده در شب و روز عید سعید غدیر خبر داد و گفت: ۱۱۰ هزار پرس غذا در سطح استان تهیه و توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.