معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری استانی شهید باهنر ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شهید دکتر محمد جواد باهنر در سراسر استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   صدیقه مرادی مهدی آبادی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستایی برگزاری اولین همایش استانی تبیین سیره شخصیتی دانشمند شهید دکتر محمد جواد باهنر در استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان از ۱۳ مرداد ماه لغایت ۲ شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در بخش فرهنگیان این جشنواره، متقاضیان می‌توانند از ۱۵ مرداد ماه ۹۹ با شرکت در مسابقه کتاب خوانی از کتاب " گسترش نهضت حسینی " تالیف شهید باهنر در سامانه Ltms ثبت نام نمایند، گفت: زمان برگزاری این مسابقه ویژه فرهنگیان سراسر استان در سامانه Ltms در بخش (جشنواره‌ها و مسابقات) این سامانه، ۲ شهریورماه ۹۹ است.

او تعمیق شناخت و باور‌ها نسبت به اندیشه‌های شهید باهنر و ارتقاء بینش سیاسی و دینی دانش آموزان و فرهنگیان نسبت به ابعاد شخصیتی شهید باهنر را از اهداف این جشنواره فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: دانش آموزان دوره ابتدایی اول و دوم می‌توانند در مسابقات "بهترین نقاشی" و "بهترین دلنوشته" پیرامون شهید باهنر و براساس شیوه نامه ارسالی در این جشنواره شرکت کنند.

او با بیان اینکه مسابقات "داستان نویسی"، "خطاطی"، "طراحی پوستر" و "عکاسی موبایلی" نیز برای دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شده است، گفت: جوایز نفیسی به رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره، در تمامی رشته‌ها و دوره‌های تحصیلی از سوی دبیرخانه استانی جشنواره شهید دکتر محمد جواد باهنر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، تاکید کرد: آثار دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق پس از بررسی و داوری در خود شهرستان و منطقه، یک نفر در هر رشته به عنوان نفر برتر به دبیرخانه استانی ارسال خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی طبق شیوه نامه ارسالی، ۲ شهریور ماه ۹۹ می‌باشد و به آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد.

مرادی مهدی آبادی، اظهار داشت: فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات و شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری به شیوه نامه ارسالی به مدارس سراسر استان و منتشر شده در کانال‌های اطلاع رسانی و پرورشی شبکه مجازی شاد رجوع کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار