سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان گفت:با توجه به اینکه در سال گذشته تیم سپاهان نائب قهرمان لیگ دوومیدانی شد تیم را به گونه‌ای بسته ایم که فقط به سکوی قهرمانی فکر می‌کنیم.

عزیزالله مشفقی سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: جلسه هماهنگی تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر پنجم شهریور ماه در فدراسیون دوومیدانی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: اولین مرحله لیگ برتر مسابقات دوومیدانی طبق اعلام قبلی در ۱۳ و ۱۴ شهریور در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شود.

سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان در خصوص شرایط تیم دوومیدانی سپاهان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: در سال جاری تیم دوومیدانی سپاهان نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر از قبل ظاهر خواهد شد، چون ورزشکاران و قهرمانان اول و دوم رشته‌های مختلف دوومیدانی را برای باشگاه سپاهان به کار گرفته و با آن‌ها قرارداد بسته ایم.

مشفقی افزود: از جمله ورزشکاران دوومیدانی حاضر در باشگاه سپاهان می‌توان به کیوان قنبرزاده قهرمان پرش ارتفاع که رکورد پرش ارتفاع نیز در دستان ایشان است، مسلم نیادوست که در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر از بهترین‌های این ماده است و در سال گذشته دومین ورزشکار پر امتیاز لیگ شناخته شد و رضا قاسمی ورزشکار شرکت کننده در المپیک و یکی از بهترین ورزشکاران در رشته صدمتر که امیدواریم سهمیه مسابقات جهانی را نیز کسب کند اشاره کرد.

او عنوان کرد: از دیگر ورزشکاران تیم سپاهان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی می‌توان علیرضا رمضانی از ورزشکاران پرتاب نیزه که در سال گذشته جزء چهار نفر اول مسابقات بود، جعفر مرادی و نوید سلیمی پور از قهرمانان ایران در رشته نیمه ماراتون، حمید زورآوند از قهرمانان ایران در رشته ده کیلومتر پیاده روی، آرمین شاه ملکی نایب قهرمان ایران در ۱۰ کیلومتر پیاده روی و مهدی صابری از ورزشکاران بسیار خوب در رشته پرتاب وزنه که زیر نظر یکی از بهترین مربیان ایران در حال تمرین است را نام برد.

سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان افزود: علی سهرابی نایب قهرمان ایران در پرش ارتفاع، یونس یوسف وند از قهرمانان ایران در پرتاب نیزه، حمیدرضا نجفی از قهرمانان ۱۰۰ متر ایران، لیست ورزشکاران تیم دوومیدانی تیم سپاهان را تشکیل می‌دهند.


مشفقی گفت: همانطور که در لیگ سال گذشته در چهار در صدمتر در هر سه هفته تیم سپاهان اول بود امسال نیز با حضور رضا ملک پور در ۴۰۰ متر با مانع، سید مرتضی حسینی در ۱۱۰ متر با مانع و میلاد ظریف زاده در پرش طول و سه گام به دنبال کسب بهترین رتبه و امتیاز در این رشته هستیم.

او خاطر نشان کرد: می‌توانیم چهار ورزشکار را به لیست تیم دوومیدانی جذب کنیم که منتظر مسابقات جایزه بزرگ تهران هستیم تا پس از سنجش رکورد ورزشکاران در این خصوص نیز تصمیم گیری و تیم را تکمیل کنیم.

سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه سپاهان در خصوص حمایت باشگاه سپاهان از تیم دوومیدانی اظهار داشت: حمایت ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مهندس عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه  از رشته پایه و مادر دوومیدانی باعث شده تا در این رشته شاهد تحول بزرگی باشیم و همین امر منجر شده انگیزه و حس رقابت خوبی بین ورزشکاران اصفهان خصوصا در رده جوانان ایجاد شود.

مشفقی بیان کرد: تیم سپاهان در سال جاری در رده سنی جوانان نیز با ظرفیت صد در صد بومی در مسابقات لیگ جوانان تیم داری می‌کند تا پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان طلایی پوشان باشد.

او در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم بزرگسالان ما در سال گذشته نایب قهرمان شده ،برای امسال تیم  به گونه ای بسته شده که فقط به قهرمانی فکر میکنیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.