استاندار قزوین گفت: لازمه جهش تولید در اقتصاد، برداشتن موانع از پیش پای تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در بازدید از چند واحد تولیدی شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران، گفت: امسال سال جهش تولید است و برای تحقق این شعار باید موانع برداشته شود.

جمالی پور افزود: پارسال  ۵۴ واحد تولیدی و امسال تاکنون ۲۰ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و باید سعی کنیم سیاستگذاری‌های انجام شده در این خصوص را به صورت کامل محقق کنیم.

وی اضافه کرد: یقینا تولید مهمترین وظیفه و رسالت مسوولان است و رویکرد ما در استان قزوین این است که هیچ مساله‌ای مهمتر از تولید نیست.

استاندار  گفت: امروز همه سیاست‌گیری‌ها و جهت گیری‌های استان قزوین در حمایت از تولید است و مدیران استان این مساله را پذیرفتند که باید کل ظرفیت خود را در این زمینه بسیج کنند.

جمالی پور افزود: امروز در استان قزوین سرمایه گذار و تولیدکننده شخصیت معتبر، وطن پرست و خدمتگزار شناخته می‌شود و همه ما خود را موظف می‌دانیم برای رفع موانع تولید در خدمت آن‌ها باشیم.

وی افزود: با این سیاست در ۹ ماه خدمتگذاری من در استان همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع بسیج شده و شاهد هستیم که در این مدت هیچ واحدی تعطیل نشده و مشکلات آن‌ها به سرعت بررسی و حل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار