فرمانده سپاه فتح گفت: از ابتدای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رزمایش و کمک های مومنانه و همدلی در دو مرحله دیگر انجام می‌شود گفت: از ۱۵ شهریور سه هزار بسته حمایتی شامل کیف، کفش، لوازم التحریر و در هفته دفاع مقدس هم نه هزار بسته ورزشی و آموزشی نیز بین دانش آموزان نیازمند استان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع  می شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این بسته‌ها هرچند در مقابل سختی‌هایی که مردم در زمان کرونا کشیدند ناچیز هستند اما کاری بزرگ و کم نظیر در تاریخ است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: این کمک‌ها چون در راه خدا است و برای مسلمانان است برکات بسیار فراوانی دارد.
 
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این کمک ها و مهر و محبتی که مردم به هم نوعان خود دارند صحنه هایی را رقم میزند که نشان دهنده با هم بودن آنها با یکدیگر است.
 
کلانتری افزود: باید در ایام ماه محرم هم ضمن توجه بیشتر به این موضوع فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نیز سرلوحه  اعمال و رفتار خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.