طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن(ع) فومن به همت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن به همت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه  امروز با حضور استاندار گیلان و فرماندهان ارتش به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح، تعداد تخت‌های این بخش از ۹ به ۱۸ تخت، تعداد اتاق عمل سرپایی از یک به ۲ اتاق عمل و مساحت بخش اورژانس این بیمارستان از ۴۸۰ به ۶۳۰ مترمربع افزایش پیدا کرد.

ارسلان زارع ، استاندار گیلان در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹، در نامه‌ای خطاب به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا از اهداء امکانات و تجهیزات پزشکی و اعزام نیرو‌های خدوم نیروی زمینی ارتش به استان برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

او در این نامه، باتوجه به اعلام آمادگی نماینده تام الااختیار هوانیروز ارتش برای بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی شهر ماکلوان و کمک به تجهیز پاسگاه انتظامی ماسوله، بر بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن تأکید کرد.

استاندار گیلان حضور معنوی و خیرخواهانه نزاجا در کنار مسئولان اجرایی و کادر درمان را موجب افزایش امیدآفرینی در مردم دانست و گفت: کمک رسانی موثر نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا، استمرار جلوه‌های زیبا از خدمت‌رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع پرافتخار مقدس است.

ارسلان زارع افزود: مهمترین عاملی که موجب شد آسیب‌های ناشی از کرونا به کمترین مقدار برسد؛ وحدت، انسجام و همدلی همه ارکان نظام و بخش‌های مختلف خدمات رسانی به ویژه نیرو‌های مسلح و در گیلان، حضور موثر و فعال نیروی زمینی ارتش در کنار مسئولان و کادر درمانی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای همچون غربالگری، ضدعفونی مکان‌های عمومی، تقویت تجهیزات و امکانات زیرساختی با تعاملی سازنده بود.

او با بیان اینکه نمونه‌ای از استمرار خدمات ارزنده نزاجا را امروز در افتتاح بخشی از این بیمارستان شاهد هستیم، تصریح کرد: تداوم این خدمات در گیلان موجب افزایش امید بین مردم شده که قدردان آن هستیم.

در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام حسن مجتبی فومن؛ استاندار گیلان، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش و همچنین سرهنگ رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.