هاشمی گفت: سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین رزمایش مواسات و کمک مومنانه قرارگاه محرومیت زدایی بسیج اساتید دانشگاه آزاد جهت بسته بندی و توزیع ۱۲۰۰ سبد کالا مواد غذایی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و اصحاب رسانه، صبح امروز در مجموعه ورزشی امام علی (ع)، مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز (سوهانک) برگزار شد.

در این رزمایش محمود هاشمی، رئیس بسیج دانشگاه آزاد اظهار کرد: این رزمایش با همکاری بسیج اساتید و همراهی مسئولان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان اجرا شد.

او با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم بخشی از دغدغه‌های مردم محروم را برطرف کنیم، افزود: ارزش این سبد‌های حمایتی ۳ تا ۴ میلیارد ریال است که به تعداد ۱۲۰۰ کالا در سطح شهر تهران توزیع خواهد شد.

وجود بیش از ۴ هزار مرکز برای کمک‌های مومنانه به افراد محروم در سطح کشور

رستگاری، مدیرکل مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: بیش از ۴ هزار مرکز برای کمک‌های مومنانه به افراد محروم در سطح کشور وجود دارد. این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی و خوراکی در اختیار خانواده‌های مستمند قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: در مرحله اول کمک به خانواده‌های محروم تا پایان ماه مبارک رمضان، در مجموع یک هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی و خوراکی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با قدردانی از فعالان این همدلی و همکاری خیران گفت: با اجرای سومین مرحله امید است به یاری خدا و همت موسسات خیریه و نهادهای منطقه این حرکت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
نیازمندتر از کارکنان دانشگاه آزاد داریم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
تا کارکنان دانشگاه آزاد خودشون به این کمکهای مومنانه نیازمند نشده اند حقوق مردادماه رو پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
درود بر اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی ، درحالی با ضعف مدیریت دانشگاه آزاد ، تاکنون حقوق مردادماه رو دریافت نکرده اند کمک هم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
سمنانی
۱۲:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
در خبر نیومده هزینه این کار تبلیغاتی از کدوم بودجه تامین شده است ؟