رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: هشتمین اقامتگاه بوم گردی خانه خاطره‌ها در روستای سرخ آباد تربت حیدریه هم زمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه امروز ۶ شهریور ماه ۹۹ گفت: اقامتگاه بومگردی تربت حیدریه که صدمین مجوز بهره برداری اقامتگاه‌های بوم گردی خراسان رضوی را در تیر ماه امسال اخذ کرده بود هم زمان با هفته دولت با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح شد.

او افزود: نقش توسعه گردشگری روستایی در پویایی صنعت گردشگری انکارناپذیر است و این در حالی ست که بخش بایگ با دارابودن ۵ روستای گردشگرپذیر و وجود تنها شهر و روستای ملی صنایع دستی استان در این بخش از مناطق هدف گردشگری شهرستان و استان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه ادامه داد: روستای سرخ آباد که در ۱۰ کیلومتری این شهر واقع شده دارای طبیعت سرسبز و جاذبه‌های تاریخی و مذهبی مختلفی است که معرفی و ساماندهی این جاذبه‌ها در جهت جذب گردشگر از اولویت بعدی این اداره است.


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.