نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون صلح و سلامت با مشارکت موزه صلح شیراز وابسته به مرکز تحقیقات صلح و سلامت و موسسه خیریه اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد رضا سهرابی دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون صلح و سلامت شیراز حضور کارتونیست‌هایی از ۲۷ کشور جهان در این جشنواره را نشان دهنده استقبال خوب هنرمندان از یک رویداد هنری در شیراز دانست و گفت: شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است، و برگزار کنندگان این جشنواره بر آن هستند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست‌ها عمق و گسترش جهانی بخشند.

او، بیان کرد: دبیر خانه نخستین جشنواره بین‌المللی صلح و سلامت شیراز با احترام و افتخار از همه کارتونیست‌های جهان در جهت مشارکت فعال و ارائه اثر در این گام نیک و ماندگار دعوت می‌کند.

سهرابی، با اشاره به اول مهر ماه به عنوان آخرین روز از مهلت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره بین المللی صلح و سلامت، تصریح کرد:  تا پایان فرصت باقی مانده شمار آثار کارتونیست‌ها از کشور های مختلف جهان افزایش یابد.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون صلح و سلامت شیراز، ادامه داد:کارتونیست‌های جهان می‌توانند حداکثر ۵ اثر با موضوع صلح و سلامت در ابعاد A۳ به همراه مشخصات فردی خود را تا اول مهرماه ۱۳۹۹ به ایمیل peace.shiraz۲۰۲۰@gmail.com ارسال کنند.

او با بیان اینکه هیات داوران خارجی و داخلی این جشنواره بزودی معرفی می شوند، افزود: به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، لوح یادبود،تندیس و جایزه ویژه موزه صلح شیراز اهدا می شود و صاحبان ۱۰۰ اثر فینالیست نیز لوح یادبود دریافت می کنند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار