مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: ۳ هزار و ۸۵۰ نفر در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مباحث امدادوکمک‌های اولیه و مخاطرات آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه حوادث و بلایا سالیانه جان صد‌ها هزار نفر را می‌گیرد، گفت: هر یک از حوادث و بلایا برای شهروندان و جامعه عواقب طولانی مدت به همراه دارد.

او با اشاره به اهمیت افزایش آمادگی و تاب آوری روستاییان و حاشیه نشین ها در مقابله با حوادث و بحران‌ها افزود: در طی یک ماه گذشته با همکاری ۹۰ نفر از مربیان مجرب جمعیت هلال احمر استان کرمان در ۱۴۲ خانه هلال دوره‌های آموزش همگانی برگزار شده است.

فلاح عنوان کرد: سه هزار و ۸۵۰ نفر در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مباحث امداد و کمک‌های اولیه و مخاطرات آشنا شدند.

او با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان با آموزش بیش از ۶۰۰ نفر در سطح استان  رتبه اول را دارد، تصریح کرد: طی یک ماه گذشته ۶۷۹ نفر در رده سنی کودکان، ۷۷۰  نوجوان، ۹۱۰  جوان و یک هزار و ۴۹۱ نفر بزرگسال در خانه‌های هلال آموزش دیدند.

مرحله اول برگزاری دوره‌های آموزش همگانی تا پایان شهریورماه در خانه‌های هلال استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار