در دنیای امروز نیاز به سایت یک امر روتین و معمولی شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز نیاز به سایت یک امر روتین و معمولی شده است. مانند غذا و شاید هوا. اگر کسی بگوید به غذا برای زنده ماندن احتیاج داریم احتمالا کسی تعجب نکند یا اگر بکند از این امر است که این نیاز واضح است و موردی برای گفتن ندارد. از این رو زیاد لازم نیست درباره سایت و فواید آن و نیاز ما به آن سخن بگوییم. آن چه مهم است این است که امروزه رقابت در میان سایت ها برای دیده شدن بسیار بالا رفته است. از این رو باید کاری کرد که سایت مطلوب ما دیده شود. این راه کمی سخت است و البته پیشنیاز هایی هم دارد. اما نتیجه شیرینی برایمان دارد. از مهمترین نتایج آن را می توان به درآمدزایی خوب اشاره کرد.

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین راه های ماندن در رقابت میان سایت ها، طراحی سایت خوب ، حال چه طراحی سایت شخصی باشد چه طراحی سایت شرکتی. اما طراحی وب سایت کار ساده ای نیست و میتوان گفت کار یک گروه مانند گروه دیجی ویت است که با استفاده از خدمات طراحی سایت دیجی ویت بتوان به مقصود خود رسید.

گام اول، مهمترین گام

گام اول در داشتن یک سایت مناسب و پربازده بعد از مشخص کردن هدف کلی سایت و مشخص بودن خط مش سایت، داشتن چهارچوب و قالب درست برای سایتمان است. این مسئله به قدری مهم است که می تواند یک سایت را بالا ببرد یا آن را به زمین بکوبد.

آنچیزی که در طراحی قالب باید بدانیم این است که طراحی سایت یک کار مشترک بین هنر و علم مهندسی است. در واقع در کلام بهتر طراحی سایت حاصل برنامه نویسی سایت و طراحی گرافیکی آن است.

به ظاهر در این داستان دو گروه کاملا مجزا کنار هم قرار است کار کنند. بنابراین لازم است بین آنها هماهنگی ایجاد شود. درباره کاری که انجام می دهند نیز زیاد نمی توان خطکشی کرد. زیرا درجاهایی در هم می روند. اما به طور کلی می توان گفت اسکلت اصلی سایت، رابط های کاربری، ایجاد صفحات و.. را میتوان کار برنامه نویس سایت دانست. کارهایی مانند زیبایی ، استفاده مناسب از رنگ ها و... را نیز میتوان کار طراح و گرافیست دانست. البته کارهایی مانند این که صفحات چطور به هم مرتبط شوند و یا کادر بندی ها چگونه انجام بگیرد کار مشترک بین این دو نفر دانست.

تا اینجا دانستیم که طراحی سایت و درست کردن قالب و چهارچوب اولیه بسیار مهم است. و در همین ابتدا و اولین قدم گروهی بودن این کار مشخص شد. ما در دیجی ویت این کار را بصورت کاملا حرفه ای انجام میدهیم .

در اینجا قصد نداریم به جزئیات وارد شویم. و بگوییم چگونه باید طراحی ها صورت بگیرد. بیشتر قصدمان توضیح کلیات است. در واقع می خواهیم به شما شمای کلی از پشت پرده یک سایت معتبر و موفق ارائه دهیم.

گام دوم، تابلوی تبلیغاتی سایت

بعد از گذشتن از طراحی قالب و کلیت سایت نوبت به تامین محتوی آن می رسد. این همان چیزی است که می خواهیم مقصود ما را برساند و با آن باید مخاطبان را جذب کنیم.

در واقع شاید بین طراحی سایت و تولید محتوی، تولید محتوی کار راحت تری به نظر برسد. اما حساسیتی که دارد باعث شده سختی آن بالاتر برود. در واقع اگر تولید محتوا درست انجام نگیرد. تمام زحمات گروه طراحی سایت از بین می رود. از این رو این کار برعکس ظاهرش بسیار حساس و مهم است.

 از طرف دیگر تولید محتوی را می توان به عنوان تابلو تبلیغاتی سایت دانست. زیرا عاملی که باعث می شود مخاطبان را به خود جذب کند . میان انواع مختلف سایت های دیگر دیده شوند همین محتوی است که در آن قرار می گیرد.

برای این کار باید برخی از شرایط را در تولید محتوا رعایت کرد. از جمله سئو یا سئو سایت. این ویژگی باعث می شود که گوگل از بین میلیون ها سایت دیگر سایت شما را در رتبه اول قرار دهد. از این رو بسیار مهم است که سئو مناسبی در سایت استفاده کنید. سئو و خدمات سئو سایت به قدری مهم است که بخش مهمی از کار طراحی سایت را به خود اختصاص داده است. از این رو دیجی ویت نیز خدمات سئو دیجی ویت را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

در واقع سئو و فواید آن باعث شده خدمات سئو یکی از مهمترین خدماتی است که موسسات طراحی سایت ارائه می دهند. از این رو مهم است که آن را بشناسیم و بدانیم چگونه از آن استفاده می کنند.

در نهایت می توان گفت که طراحی سایت از دو قسمت عمده اما به هم پیوسته ایجاد شده است که باید بین هم هماهنگی و ارتباط داشته باشند. از این رو مهم است که چگونه و توسط چه گروهی این کار صورت بگیرد. باز هم تاکید می کنم ممکن است یک نفر بتواند سایت طراحی کند اما یادتان باشد در رقابت بین سایت های مختلف،و در پشت پرده سایت های بزرگ، یک گروه قوی نشسته و نه یک فرد. بنابراین سعی کنید دنبال یک شرکت طراحی سایت خوب مانند دیجی ویت بگردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار