کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نسبتا شدید به ویژه در مناطق بادخیز خراسان رضوی در ۷۲ ساعت آینده تداوم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوریرور کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

او آسمان امروز ۲۲ شهریور ماه را در خراسان رضوی صاف پیش‌بینی کرد و افزود: عصر فردا ۲۳ شهریور ماه پدیده رشد ابر در نیمه شمالی خراسان رضوی رخ می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوا در روز‌های آینده در سطح خراسان رضوی  تغییری نخواهد داشت.

غیوریرور بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود که نسبت به دیروز یک درجه کاهش دارد.

او تصریح کرد: فریمان در منطقه مرکزی خراسان رضوی با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس واقع در شمال شرق این استان با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش در همین مدت از سبزوار در غرب و تایباد در شرق خراسان رضوی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.