گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از موشک‌های بومی/۱۳؛

آسمان حیفا؛ زیر چتر موشک بالستیک دزفول + تصاویر

موشک دزفول از انواع موشک‌های بالستیک ساخت صنایع دفاعی کشورمان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت موشکی کشورمان که در سال‌های اخیر یکی از عوامل اقتدار کشورمان در جهان به ویژه غرب آسیا به شمار می‌رود، نهالی است که در سال‌های دفاع مقدس توسط جوانان این مرز و بوم کاشته شد تا دستان رژیم بعث را قطع کند. جنگ تحمیلی که تمام شد جوانان رزمنده دوباره پای کار آمدند و این نهال را آبیاری کردند که امروز حاصل آن درختی تنومند و مستحکم است.

این قدرت همچون درختی است که استکبار جهانی به دنبال آن است تا از هر سو آب را بر آن ببندد و باعث خشک شدن آن شود؛ اما از این موضوع غافل است که این قدرت درون زاست و تا زمانی که جوانان مومن و انقلابی در ایران اسلامی وجود دارند این قدرت هر روز بالنده‌تر و وسیع‌تر خواهد شد.

دانشمندان جوان کشورمان در صنایع دفاعی و موشکی همواره دستاورد‌های جدید و مهمی داشته اند که یکی از آن‌ها موشک‌های بالستیک است.  

موشک های بالستیک یکی از موثرترین سلاح‌ها در میدان‌های نبرد هستند که توانایی ضربات سنگین و مهلک در زمین، هوا و دریا را دارند. موشک بالستیک نوعی موشک است که بخش اعظمی از مسیر خود را به صورت منحنی و یا به شکل توپ طی می‌کند که به این حرکت بالستیک می‌گویند و انتخاب کلمه ball یا همان توپ نیز به همین علت است. تقسیم بندی موشک‌های بالستیک بر اساس برد آن‌ها انجام می‌شود. تاکنون دو تقسیم بندی معروف در دو کشور ایالات متحده و روسیه یعنی صاحبان اصلی این فناوری وجود دارد.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

موشک بالستیک دزفول 

یکی از موشک‌های بالستیک ساخت کشورمان موشک  بالستیک دزفول است که در ادامه با ویژگی‌های این موشک بیشتر آشنا می‌شویم. موشک بالستیک دزفول از انواع موشک‌های بالستیک ساخت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سابق کل سپاه پاسداران و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در کارخانه زیرزمینیِ تولید موشک‌های سپاه رونمایی و معرفی شد. 

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

سرلشکر جعفری فرمانده سابق کل سپاه در مراسم رونمایی و معرفی این موشک گفت که تولید انبوه موشک‌های پیشرفته دقیق و هوشمند با آخرین تکنولوژی که نقطه اوج پیشرفت در عرصه موشکی است، امروز به همت فرزندان ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه تحقق یافته است. رونمایی از کارخانه زیرزمینی تولید موشک‌های بالستیک نقطه‌زن سپاه در اعماق زمین، پاسخی به یاوه‌گویی‌های غربی‌ها است که تصور می‌کنند با تحریم و تهدید می‌توانند ما را محدود کرده و از اهداف بلندمان بازدارند. توان دفاعی ایران اسلامی بازدارنده و در راستای حفظ امنیت ملی بوده و با هیچ چیز قابل معامله و مذاکره نیست.

وی خاطرنشان کرد که هم اکنون تمرکز ما بر سایر بخش‌ها مانند سبک سازی، سرعت تولید و تولید انبوه موشک است، حتی موشک‌هایی که در گذشته تولید شده‌اند، در حال تبدیل شدن به موشک هوشمند هستند؛ به ‌گونه‌ای که ما برای تمامی اهدافی که ممکن است برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران روزی به آن نیاز داشته باشیم، ظرفیت‌سازی کرده‌ایم و قادریم در صورت شیطنت دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها، در همان لحظه اول آنان را آماج موشک‌های خود قرار دهیم.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

سردار حاجی زاده نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تامین امنیت ملت ایران خط قرمز نیرو‌های مسلح است، گفت که با وجود توطئه‌ها و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، طبیعی است که ما نیز به حرکت خود ادامه دهیم و امروز به پاس پایداری و مقاومت خوزستانی‌های غیور، به ویژه مردم قهرمان و مقاوم دزفول در دفاع مقدس، از موشک هوشمند زمین به زمین «دزفول» رونمایی کردیم که آخرین دستاورد و محصول حوزه تحقیقات نیروی هوافضای سپاه است. جمهوری اسلامی ایران شروع کننده هیچ جنگی نیست، اما قرار هم نیست در برابر دشمنان غافلگیر شویم، از این رو هم امکانات عملیاتی و هم کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده‌ایم تا از دسترسی دشمنان دور بماند. صحبت کردن از محدودسازی توان موشکی، نه تنها ما را در پیگیری اهدافمان متوقف نخواهد کرد، بلکه ترغیب می‌شویم که این توان بازدارنده را توسعه دهیم.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

مشخصات فنی موشک دزفول

این موشک را می‌توان از خانواده موشک‌های فاتح دانست که به موشک‌های فاتح ۱۱۰ و ذوالفقار شباهت بسیاری دارد. موشک دزفول یک و نیم تنی طولی در حدود ۱۲ متر دارد که از نظر طولی نسبت به موشک ذوالفقار  افزایش داشته است. یکی از دلایلی که می‌توان درباره افزایش طول موشک دزفول دانست، این موضوع است که افزایش طول نسبت به موشک ذوالفقار به دلیل بزرگ ترشدن قسمت سوخت آن مشهود است که برد آن را به هزار کیلومتر می رساند. برد موشک ذوالفقار در حدود ۷۰۰ کیلومتر بود.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

شکل دماغه موشک دزفول نیز نسبت به موشک ذوالفقار انحنای بیشتری پیداکرده که دلیل آن هم استفاده از روش‌های فیزیک برای کاهش حرارت تولیدی در موشک‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت است که دلیل آن هم عدم انتقال حرارت به موشک است. همین تغییرات در بالک کنترلی موشک دزفول نیز دیده می‌شود که نسبت به بالک کنترلی موشک فاتح ۱۱۰ تغییر داشته است. همچنین، بالک‌های پایدارساز موشک دزفول نیز نشان می‌دهد که این موشک در سرعت‌های بالاتر پایداری بیشتری دارد. به همین دلیل هم به نظر می‌رسد که سرعت موشک دزفول نسبت به موشک ذوالفقار و سایر اعضای خانواده موشک‌های فاتح بیشتر باشد.

موشک دزفول با کلاهک جنگی متفاوت و مخرب

کلاهک موشک دزفول به نحوی طراحی شده که پس از طی مسافتی از بدنه جدا شده و مزیت‌هایی همچون کاستن از اثرات منفی اتصال بدنه به سر جنگی در فاز نهایی حمله بر روی خطای اصابت و برد موشک، سبب کاهش امکان ردیابی و کاهش احتمال اصابت موشک‌های پدافندی دشمن به کلاهک موشک دارد. دقت این موشک با استفاده از قابلیت جداشدن کلاهک جنگی از بدنه بیشتر شده و خطای آن به زیر ۱۰ متر می‌رسد. البته احتمالا کلاهک موشک دزفول از یک پیشرانه مجزا نیز برخوردار است.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

قسمت جلویی موشک دزفول نسبت به موشک ذوالفقار کشیده‌تر است که این یعنی وجود مواد منفجره و مخرب بیشتر در کلاهک موشک. البته سردار حاجی زاده نیز در سخنان خود درباره موشک دزفول گفته است که قدرت تخریب این موشک نسبت به ذوالفقار افزایش ۲ برابری داشته است.

رنگ به کار رفته در بدنه موشک دزفول نیز از رنگ‌های جاذب امواج راداری است که این مزیت را برای دزفول ایجاد می‌کند تا از دید رادار‌های دشمن محفوظ بماند و از منهدم شدن توسط سامانه‌های ضد موشکی دشمن در امان باشد. یکی دیگر از مزیت‌های دزفول مدت زمان کوتاه برای آماده سازی آن است که چیزی در حدود ۵ یا ۶ دقیقه برآورد می‌شود.

دزفول موشکی که تروریست ها را خانه خراب کرد + تصاویر و فیلم

دزفول تا چه محدوده‌ای می‌رسد؟

موشک بالستیک دزفول با افزایش ۴۲ درصدی برد خود به نسبت به موشک ذوالفقار می‌تواند پس از شلیک به راحتی شهر حیفا در رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده و منهدم کند.  البته این امکان نیز وجود دارد که در نسل بعدی موشک های خانواده فاتح برد موشک جدید کمی افزایش داشته باشد تا کشورمان بدین ترتیب بتواند شهر تل آویو را هم در زیر چتر موشکی خود داشته باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داریوش احمدی فر
۰۸:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
دست مریزاد سپاهیان دلاور به امید نابودی صهیونیست های کافر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام و درود بر رزمندگان اسلام و قرآن
سلام بر شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده ی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
درود بر پاسداران غیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
بضی وقتا میشه با ارزانترین وساده ترین ابزار دشمن را تسلیم کرو
Iran (Islamic Republic of)
میر سیدی
۲۳:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
انشاالله به نابودی اسرائیل بینجامد.
Iran (Islamic Republic of)
علی کرمان
۲۲:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درود بر غیور مردان ایرانی زنده باد ایران ایرانی ترامپ کله مورچه ی
Iran (Islamic Republic of)
شمسا
۲۲:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ایران ایران ای مهد دلیران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
کاش کشور دست سپاه بود.حیف ک نیست.تگه بودابنجوری نمی شد.
خداوند نگهدارتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۲۱:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم جنگی پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام
الله اکبر
خامنه ای رهبر
سلام ودرود بر سردار بزرگ جعفری
سلام ودرود بر سردار بزرگ حاجی زاده
سلام ودرود بر تمام شهیدان ،،،،روسپیدان
بر آقای شهیدان ،،،بر سپهسالار کربلا
اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج ،،،،به حق زینب کبری سلام الله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
جان فدایی رهبر و انقلاب وملت ایران
۲۰:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام به غیور مردان ایران زمین من هر لحضه که بخواهند حاظرم در هر جا که‌ باشید ازکشور دفاع کنم دورد بر سربازان وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
حمید الماسی
۲۰:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ان شاءالله به کار حضرت بقیه الله الاعظم عج بیاد و از این موشکها مثل عقاب روی سر رژیم صهیونیستی فرود بیاره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام به سربازان وطنم ایران که با اقتدار از آب و خاک و تمام هستی ایران دفاع میکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد عباسزاده
۲۰:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
انشااله برد موشکهای ایران انقدر زیاد شود که تما م کشورهای متخاصم هدف قرار دهد
خدا را چه دید ه ای شاید داشته باشیم
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
Mahmood
۱۹:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
باسلام ودرود فراوان ودستبوسی تک تک غیورمردان ارتش وسپاه ونیروی انتظامی ومرزبانان وهرکس که درنظام ایران سرافراز حتی یک قلم وکاغذروجابجا میکنه.
توی این دوره سخت وطاقت فرسای زندگی که منه پدر رو شرمنده زن وبچه میکنه،همین غیرت و....نظام ایران همیشه مرحمی بوده تا بگیم خداروشکر اگر کارمندان ودولت به فکرمردم نیستند ووظیفه شرعی وقانونی شان رو درست عمل نمیکنند اما این جان برکفان جونشون کف دستشون میذارن تابگن ایران وایرانی غیرت داره.
دم هممممممتون گرم پهلوانان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۹:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درود.خداقوت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درسته که هیچی نداریم
اما برید خدا رو شکر کنید که امنیت داریم

ایران-کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
مردم دارند از گرانی جان میدهند به جای هزینه های میلیاردی برای ساخت موشَک به داد مردم برسند که دارند از گرسنگی میمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ما فقط باید بمب اتمی داشته باشیم چون اسرائیل موشک بالستیک قاره پیما با کلاهک هسته ای داره
Iran (Islamic Republic of)
دزفول پایتخت مقاومت ایران
۱۷:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
الله اکبر چقدر خوب و دلنشین که موشکی به نام دیار مقاومت یعنی دزفول قهرمان بر روی سر صهیونیست ها آوار شود
واقعا دزفول برازنده نام این موشک است
خدارو شکر که دزفولی ام
France
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
حیفا یعنی چی؟
کل اسراییل باید زیر چتر موشکی ایرات قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۷:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اسرائیل از طرف کل کشورهای دنیا حمایت می شه برفرض که زدید خوب اون هم ایران رو شخم می زنه. بعدش اسرائیل رو می سازن اونوقت کی قراره ایرانو بسازه؟ سوریه و یمن و لبنان؟؟؟؟؟؟
شروع جنگ ساده اس چرا به بعدش فکر نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
به امید ساخت موشکی با برد ۲۰۰۰۰ کیلومتر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دستتون درد نکنه
خدا قوت ⁦
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام برغیور مردان سپاه پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
به زودی در قدس نماز جماعت میخوانیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دمتون گرم
ایشالا یه موشکی درست کنید که با اون شهر نیویورک رو هم بزنید
United States of America
یونس
۱۴:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
مسئولین در رفاه با حقوق های چند ده میلیونی،وحقوق های ۳ میلیونی در فلاکت....
ضمنا دولت رو بهونه نکنید رئیس جمهور و دولت تصمیم گیرندگان اصلی نیستن.....
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۳:۱۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
الان اینی که گفتی چه ربطی به موضوع داشت امثال شماها فقط بلدن فرافکنی کنن و تمام موضوعات رو به اقتصاد ربط میدن همه ما داریم زجر می کشیم ولی لطفا هر چی رو سرجای خودش مطرح کنید
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دورود برایران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناقلی
۱۴:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درود بردلیرمردان سپاه وارتش وفرزندان غیورایران زمین در تمامی عرصه های دفاعی واقتصادی وفرهنگی.
Iran (Islamic Republic of)
ف.ف
۱۴:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
انشالله به حول و قوه الهی در برابر شیطان و یارانش ایستادگی میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق ، عراق برای تصرف شهر دزفول 600موشک به این شهر کوچک زد ، اما شهر سقوط نکرد ، نام موشک دزفول به یاد رزمندگان آن شهر روی موشک حک شده است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
از شهرهای خوزستان فقط دزفول 600 تا موشک خورد ها؟؟
بقیه شهرهایی مثل شوشتر خرمشهر و آبادان و هویزه و شادگان سپر موشکی داشتن لابد....
عجب بابا....
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۸:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
نسبت به وسعت شهر تعداد موشک زیاد بود.تهران هم ۱۶۰ تا موشک خورد اگه شهر کوچیکی بود با خاک یکسان می شد
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۴:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درود به روان پاک شهدا درود و صد درود بر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاینده باد ایران جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ماشاءالله به جوان های انقلابی .باعث امنیت و عزت ما میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درودوسلام خدابرایران قدرتمندکه پوزه ستمگران رابه خاک مالیده. وهیمنه انهارادرهم شکسته
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خوبه اقتصاد هم خوب کنید
Iran (Islamic Republic of)
کارن
۱۳:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چند از روسیه خریدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
Shahram mokhtari
۱۲:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
عشق است مدافعان وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
هر جایی که سپاه دست می‌ذاره درست میشه من تو جنگ بودم رؤسای بیمارستانها پاسدار بودند به نحو احسن اداره میشد اقتصاد هم دست سپاه داده بشه درست میشه ،فساد وتبعیض نابود کنند هر طرحی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دولت تدبیر امید نگاه بکن مثل سپاه باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
زنده باد ایران درود بر سپاه پاسداران و رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درود خدا بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
جلوی قیمت تخم مرغ رو بگیر تنها غذای ایرانیهای بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
قیمت تخم مرغ مربوط به دولت است،از دولت انتخابی مطالبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
قیمت تخم مرغ به دولت مربوطه،از دولت انتخابی مطالبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۰:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
تازه85تومن گرفتم بعدم گفتن قیمتهای جدید در راهه.آخه من اجاره نشین چطور هفته ای یه بسته هم پوشک بگیرم
Germany
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
وضعیت خودرو ؟؟؟؟؟؟موشک ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
درودبرسپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی
۰۰:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خداوند روح شهید عزیز تهرانی مقدم را شاد و عمر با عزت به ادامه دهندگان راهش عنایت ، چشم دشمنانشان کور ، درد و بلای فرمانده کل قوا بخورد به جان نفوذیها و دردسر سازان برای این ملت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
عالی بودی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۰:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
به خدا قسم اگر مسئولین اقتصادی ماهم درست عمل می کردن ، نه تهدید نظامی ، نه تهدید اقتصادی ، نه تهدید اونوریا هیچ اثری نداشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
همه یادمان نرود کشور که قدرت دارد عزت هم دارد این یک شعار نیست ایران باید قدرتمند باشد تا خاک عزیزمان عزت هم داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
موشک جواب موشک یادمان نرفته نداشتیم حال ببین آفرین بساز به حساب ملت
Iran (Islamic Republic of)
fariborz
۲۳:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام.بایداین راه ادامه داشته باشیه تانابودیه اسرایل.درودبرشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
انقدر که به فکر موشک هستیم کمی هم به فکر پوشک باشیم بسته ۵ هزاری شده ۲۰هزار وجود هر دوتاش واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
پوشک مربوط به دولت انتخاب شده توسط مردم است،از دولت انتخابی مطالبه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خوب که چی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ما همینطورشم بدبختیم خواهشن جنگ نه جنگ بشه هممون ازبین رفته اییم ایران ازبین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
دلیل راه افتادن همه جنگها ضعیف بودن یکی ازطرفینه .ولو درخیال طرف مقابل
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سردار دلها
۲۲:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
گذشت ان زمان که ما از بین میرفتین الان فقط از بین میبریم کوچکترین اشتباه دشمن اخرین اشتباهش خواهد بود زنده باد رهبر عزیز وا سپاه قدرتمند ایران بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سرعت و دقت و قدرت و برد موشکها را روز به روز افزایش دهید چون ترامپ زبان موشک را خوب می فهمد..برد دزفول باید به هزار پانصد کیلومتر برسد و تخریب ان سه برابر فعلی شود...اگر قدرت موشکی بالا برود امریکا بیشتر می فهمد...زنده باد کسانی که در سایت موشکی کار می کنند خدا قوت جوانمردان
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۱:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اونوقت اسرائیل موشک نداره؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
احتیاجی به حیفا نیست اسراییل بیخ گوشمون بغل نیروگاه اتمی بوشهر دشمن همین نزدیکی است شما جای ودگر نشانه نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اسرائیل رانابود خواهیم کرد صددرصد درودبرسپاه پاسداران که ملت ایران مدیون این عزیزان است اگرسپاه نبود کشورهم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۲۰:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
دلار شد 27 هزار تومان.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
از دولت بپرس،دولت انتخاب شده توسط خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آره شما می‌زنید اونا نگاه میکنن!! چقدر جالب
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۰:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
افرین
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۰:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا اسمش دزفول گذاشتن این همه اسم چرا دزفول ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چون دزفول پایتخت مقاومت ایرانه همین دزفول بود که جلوی عراق ایستادگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
برای اینکه دزفول شهر پایتخت مقاومت ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۷:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
پستای قبلی رو بخونی میفهمی توی تقویم هم اومده چون دزفول پایتخت مقاومت ایران نامگذاری شده وتو جنگ اول زبون صدام الف دزفول رو با موشک میزدن و باوجود صدها موشکی که به دزفول اصابت کرد و شهیدان ومجروحینی که خانواده‌ای دزفول دادن حتی یک وجب از خاکشونو رها نکردن وعقب نشینی نکردن زنده باد خاک وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اسرائیل با داشتن بمب اتم م تواند هر کشوری را نابود کند.موشک یک نقطه را ویران می کند ولی بمب اتم یک شهر را به طور کامل نابود می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
قبل از حمله به حیفا، باید تمام کسانی که پراید ۲۰ میلیونی رو بردن بالای ۱۰۰ میلیون، دستگیر و به خارج از شهر و در یک منطقه پَرت و غیر مسکونی هدایتشون کنند و این مفسدین اقتصادی رو با این موشک نقطه زن، آماج هدف خود قرار بدهند و پازل برگشتن قیمتهای حبابی به قیمتهای اولیه رقم بخوره و آسایش و آرامش از دست رفته، مجدداً بطرف مردم بازگردد، لطفاً بزرگی کنید و چاپش کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
فرض که موشک های ایرانی اسراییل رو نابود کنه ، خوب اونا هم مارو نابود میکنن یعنی مردم رو ، بعد هم تکلیف روشن میشه، یا علی بزنید معطل چی هستید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ان الله لا یخلف المیعاد...انشالله به یاری خدا به جنگ قرقیسیا و نابودی اسراییل نزدیک میشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
موشک بالستیک برای نابودی فقر مردم خیانت بعضی آقایان و آقازادگی و اشراف زادگی چی دارید؟!
Iran (Islamic Republic of)
Aaa
۱۹:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ماها تو فکر موشکیم اونا تا الان ۲۳هرلر ایرانی رو باموشک کرونا کشتن جنگ موشک تمام شده است لازمه ولی کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین ازارومیه
۱۸:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنم تامیتوانیدبردموشک راببریدبالاهرچقدربردموشک زیادباشدامنیت کشوربیشترمیشودتااندازه 6هزارکیلومترارتقاع بدیدتااروپادرتیرس موشک قراربگیردهرچقدربیشتربهترممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تا الان که هرچی بردشون بالاتر رفته بحران اقتصادی کم که نه بیشتر هم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چه کاریه؟ بردش رو بکن۱۰۰هزار کیلومتر تا چند دور دور کره زمین بچرخه و مانور قدرت بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
فقط موشک بمب بسازیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
به فکر شکم ملت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
وظیفه دولته،کار نظامیها چیز دیگریست
Iran (Islamic Republic of)
خ_دزفولی
۱۷:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مرحبا و صد احسنت و هزار آفرین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
یه فیلم جدید از شهر موشکی بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
فعلا که هر روز آسمان سوریه و رزمندگان مقاومت زیر موشک های اسرائیل قرار دارند و هیچ واکنشی از ما نشون داده نمیشه، ما در حد تهدید و بزرگنمایی و حرف زدنیم، اونها در حد عمل..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خداردشکر
Germany
Hgd
۱۶:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
جواب حملات تشان را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
درود بر وطن پرستان واقعی.... ای کاش مسئولین اقتصادی هم مثل نظامیان عمل میکردن، اونوقت کشور واقعا گل و بلبل میشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
من فکر میکنم که دشمن جز زبان موشک چیزی نمیفهمد پس اگر برای یکبار که شده بصورت مستقیم وقتی به نیروهای مقاومت وهمزمان کشورمان درآورده حمله کند ما هم جواب اورا با تعدادی از موشک‌های دزفول بدهیم وحیفا را نابود بکنیم دیگر حتی دشمنان بزرگتر از او هم در خواب فکر حمله به نیروهای مقاومت رانخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
هدف ما از اول انقلاب نابودی اسراییل است چرا با این همه امکانات امروز فردا می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
یکم منطق لطفا
اسرایل موشک هسته دارد
باید حساب شده عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ما باید منتظر حمله از طرف اونا باید باشیم نه شروع کننده جنگ.
ما تمام کننده هستیم. بحول وقوه الهی و یاری حضرت مهدی علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
پسر جان این هدف نیست و بیشتر شبیه آرزو است.
-
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
همه حرف هست نه عمل گه راست میگفتن چرا دریمن جنگ درست کردن چرا دراسراییل این جنگ درست نشده؟......
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۵:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
یه کم از این توان فنی موشکیتون رو صرف تولید قطعات خودرو کنید تا ایران خودرو و سایپا این همه ماشین رو به بهونه نبود قطعه احتکار نکنن....لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
موشک نیست این پرایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ای خدا عظمتت رو شکر
آخرین اخبار