بهرامی گفت: هدف ٢۵ سال آینده جمهوری اسلامی ایران در میان بیانات رهبری مشخص شده و آن هم از بین بردن اسرائیل غاصب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور امروز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح فارس با بیان اینکه همه ارکان انقلاب تنها یک هدف دارند و آن هدف تنها تحقق کلام الهی است، اظهار کرد: هدف راهبردی ایران طی ٢۵ سال آینده نابودی اسرائیل از صحنه روزگار است و در این رابطه نیز فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: دولت‌های غربی تنها یک هدف دارند و آن نیز از بین بردن دین و دینداری است از این رو نباید اهداف الهی مورد غفلت واقع شود تا جامعه به سمت نابودی نرود.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور اضافه کرد: در فعالیت‌های قضائی نباید نسب به یکدیگر محافظه کارانه برخورد کرد تا بتوان نسبت به برقراری عدالت اقدام کرد.

او افزود: یکی از اهدافی که قوه قضائیه دنبال می‌کند اجرای عدالت در جامعه است از این رو باید فعالیت‌ها در این حوزه قرار گرفته و زمینه عدالت فراهم شود.

در این مراسم از خدمات هاشمی امامزاده به عنوان رئیس پیشین سازمان قضائی نیرو‌های مسلح فارس تقدیر شد و رسول کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اسرائیل سند جنایات هولناک هیتلر با انگیزه های اسلامی در نسل کشی یهودیان است که میلیونها بیگناه را در کوره های ادم سوزی نابود کرد و انها مجبور به مهاجرت به سرزمین مقدس خود و ایجاد قدرتی امن شدند و درحالی انها را غاصب میخوانند که زمینهای فلسطینیان را با قیمت بالا خریداری کردند اما قدرت طلبان اسلامی ضد یهود، فروشندگان را وادار به پس گرفتن زمینها کردند که مقدمه درگیریهای گسترده و دامنه دار شد. یهودیان مردمی فعال و مفید برای بشریتند و برخلاف اسلام، تروریسم در تفکر انها معنا ندارد.عمده اختراعات و اکتشافت و رفاه کنونی بشریت حاصل زحمات و علم معجزه اسای انهاست و انرژی هسته توسط انیشتاین یهودی ارائه شده که امروزه به حق مسلم ما مسلمانانی تبدیل شده که هیچ نقش و افتخاری در جهان نداریم بجز کشتار و گسترش خداپرستی در سایه تهدید! درحالیکه خدا را بی نیاز از هرچیز دانسته و خداوند با روشن کردن راه حق از باطل، انتخاب انرا به افراد واگذار کرده و برخلاف تفکر مسموم قدرت گرایان اسلامی، هیچ اجبار و اکراهی در پذیرش دین وجود ندارد که نیاز به تاسیس گروههای تروریستی باشد. ما قبل از اینکه خداپرست باشیم حق پرستیم زیرا ممکن است در تشخیص راه و حکم خدا اشتباه کنیم اما حقگرائی نهفته در فطرت افراد پاک طینت هرگز خطا نمیکند.