رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کارولینای شمالی بار دیگر ادعا‌های خود درباره برجام و همچنین اتهام‌زنی‌هایش به دموکرات‌ها را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در تجمع انتخاباتی کارولینای شمالی، اعضای حزب دموکرات را متهم کرد به اینکه برای دلایل سیاسی اجازه می‌دهند مردم بمیرند!

ترامپ در همایش انتخاباتی که در کارولینای شمالی برگزار شده بود بار دیگر دموکرات‌ها را هدف هجمه انتقادات خود قرار داد و گفت: دموکرات‌ها واکسن کووید-۱۹ را نمی‌خواهند. آن‌ها در ابتدا واکسن را می‌خواستند، زیرا فکر نمی‌کردند این اتفاق بیفتد [واکسن ساخته شود]، اکنون که ما واکسن را دریافت کرده‌ایم، آن‌ها آن را نمی‌خواهند و می‌خواهند به دلایل سیاسی اجازه دهند مردم بمیرند.

پیش از این ترامپ مدعی شده بود شمار جانباختگان ویروس کرونا در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها بسیار زیادتر از سایر ایالت‌هاست. با این حال، آمار‌ها نشان می‌دهد ایالت‌هایی بیشترین شمار جانباختگان را دارند که جمعیت بیشتری نیز دارند و شامل ایالت‌های سطح قرمز مانند تگزاس و فلوریدا هستند.

ترامپ در این تجمع انتخاباتی ادعاهای همیشگی خود درباره ایران را نیز تکرار کرد و گفت: «من از توافق فاجعه‌بار دولت قبل (باراک اوباما) با ایران خارج شدم».

وی همچنین ادعاهایی را نیز در خصوص سردار سلیمانی مطرح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
معرفي ميكنيم
نابغه قرن
دونالد ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چه احمق درجه یکی؟؟!! تو که بطور دائم از افتخارات خودت میدانی که از قراردادبرجام نافرجام خارج شده ای و مرتب به این خروج یکجانبه خودت مباهات میکنی.... پس چرا؟ اجرای مفاد و تبصره های همین قراردادی را که از آن خارج شده ای برای هیئت حاکمه آمریکا محق میدانی؟! پس خروج تان چیست ؟ و ادعای حقوق تان از بهره برداری کردن از بندهای این قرارداد چیست؟؟......
اگر هم چنانچه حقی برای اعضاء این قرارداد باقیمانده باشد کسانی باید پیگیر باشند که هنوز هم از اعضاء این قرارداد محسوب میشوند نه رئیس هیئت حاکمه آمریکا که 2سال است با اعلام رسانه ای و پخش جهانی شبکه های رسانه ای اعلام و اذعان کرده که این قرارداد بدترین قرارداد ممکنی است که با وجود 12سال مذاکره اروپا و کارشناسان آمریکائی و باراک اوباما و جان کری امضاء وبعد از تصویب در شورای امنیت سازمان ملل که اتفاقاً هیئت رئیسه این شورا خود آمریکا بوده........حالا بخواهید ایران را متهم کنید...........................
آخرین اخبار