وحیدی در جمع خبرنگاران:

بزرگداشت دفاع مقدس تداوم انقلاب را تضمین می‌کند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک امر ضروری به حساب می‌آید که تداوم انقلاب را تضمین می‌کند.

بزرگداشت دفاع مقدس تداوم انقلاب را تضمین می‌کند‌به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون رزمنده و بسیجی پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس برگ زرین و مهمی از تاریخ انقلاب و حیات ملت ماست.

وی ادامه داد: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری انقلاب به حساب می‌آید که تداوم انقلاب را تضمین و به ما یادآوری می کند که چه بزرگانی را از دست داده ایم و به چه دست آوردهای عظیمی دست یافته ایم.

سردار وحیدی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی‌ها سر فرو نیاورده اند و با قدرت در مقابل دشواری های موجود راه عزت را انتخاب کردند و در مقابل سختی ها ایستاده اند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ملت ما پیروزی های بزرگی را به دنبال این ایستادگی به دست آورده و امروز نیز قطعه دیگری از تاریخ ماست که با ایستادگی در برابر توطئه ها و فشارهای دشمن سرافرازانه یکی پس از دیگری دشمن را در جبهه های مختلف با شکست مواجه می کند؛ دفاع مقدس یادآور همه این پیروزی‌ها است که برای ما حاصل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار