رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان گفت: امیدواریم با ورود شرکت های کارآفرین خون تازه ای در رگ های بورس کشور جریان یابد و بازار سهام و بورس واقعی در ایران رونق بگیرد.

گوهریان رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:کانون کارآفرینی استان اصفهان با هدایت و نظارت استانداری اصفهان کارگروهی تخصصی جهت تسهیل در پیوستن ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهانی به بورس کشور را تشکیل داد.

او ادامه داد:  دو سال برای ساختار و مقدمات این کارگروه تحقیق و برنامه ریزی شد و مقرر شد تا شرکت‌هایی که شناسایی می‌شوند با رای اجماع این کارگروه بعنوان شرکت کارآفرینی که شایسته ورورد به بازار سرمایه است پذیرفته شود.

رئیس کانون کارآفرینی استان اصفهان بیان کرد: شرکت‌های پذیرفته شده از لحاظ حقوقی، ساختار، مالی و مدیریتی اصلاح می‌شوند و در بازاری به همین نام در بورس ایران پذیرش می‌شوند، امیدواریم با ورود این شرکت‌های کارآفرین خون تازه‌ای در رگ‌های بورس کشورجریان یابد و بازار سهام و بورس واقعی در ایران رونق بگیرد تا همه مردم و کسانی که می‌توانند سهام دار باشند از این مزیت بهره ببرند.

گوهریان در خصوص شاخص‌های تعیین شده جهت انتخاب و پذیرش شرکت‌های کارآفرین گفت: تمام مشخصات شرکت‌ها در سایت karafarin-esf.ir درج شده است و رای اجماع تشخیص می‌دهد که شرکت کارآفرین پذیرفته است یا خیر، این جمع شامل: خانه صنعت ایران، اتاق بازرگانی، کانون کارفرمایان و سازمان‌های دولتی از جمله صمت و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی است که باید شرکت درخواست کننده را بعنوان شرکت کارآفرین و پویا تایید کنند که این شرکت می‌تواند سهامی زنده و پویا را وارد بورس کشور نماید.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.