رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ماسک در واحد‌های صنفی پرتردد به ویژه نانوایی‌های استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا گفت: برخی واحد‌های صنفی مانند نانوایی‌ها و جایگاه‌ها سوخت مشمول رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی هستند و باید این دستورالعمل‌ها در این واحد‌ها اجرا شود.

او با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، نانوایی‌ها باید از اخذ پول نقد خودداری کنند،گفت: واحد‌های صنفی مشمول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ملزم به استفاده از ماسک، دستکش بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی در محل فعالیت خود هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه سوخت در جایگاه نیز باید از طریق کارتخوان انجام شود، گفت: مسئولیت سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت بر عهده متصدیان جایگاه است.

امین زاده گفت: تیم مشترکی از بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی میزان رعایت موازین بهداشتی در واحد‌های صنفی مشمول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را رصد و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.