درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۲۸ درصدی مشارکت مردمی در شور عاطفه‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: طرح شور عاطفه‌ها امسال تاکنون ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

علیرضا عسکریان معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در مهرماه امسال بین دستگاه‌های اجرایی مختلف همکاری و همراهی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه با توجه به اینکه در ماه محرم و صفر هستیم شور عاطفه‌ها اجرا می‌شود، گفت: درحال حاضر اطعام حسینی و احسان حسینی دو برنامه کلان کمیته امداد هستند.

عسکریان افزود: پیش بینی می‌شود امسال تعداد غذا‌هایی که در طرح اطعام حسینی توزیع می‌شود از مرز ۲۰ میلیون پرس عبور کند، گفت: همچنین پیش بینی می‌شود دو میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه طرح شور عاطفه‌ها امسال تاکنون ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است و ما از مرز ۱۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی عبور کرده ایم، افزود: این رشد درحالی است که امسال هیچ پایگاهی در مدارس دایر نیست.

او ادامه داد: دفاتر کل و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امسال کمک‌های خوبی انجام داده اند، افزود: پیش بینی می‌شود امسال شور عاطفه ها تا انتهای طرح  ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

عسکریان با بیان اینکه این اعداد در مقایسه با وضعیت کنونی معیشت مردم و برپایی پویش‌های دیگر ارزشمند می‌شود، گفت: *۸۸۷۷# درگاهی است که مردم می‌توانند در تمامی طرح‌های درحال اجرای کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: هموطنان می‌توانند در سایت امداد و سایت اکرام نیز مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه موضوع غذا و اقلام غذایی در راستای کمپین‌های مختلف درحال توزیع است، گفت: آن چیزی که درحال حاضر مورد توجه است موضوع تقویت روحیه کودکان نیازمند است.

عسکریان افزود: این اقدام جنبه‌های تربیتی نیز برای فرزندان افرادی که مشارکت می‌کنند نیز دارد.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه این اقلام به دست دورافتاده‌ترین نقاط کشور می‌رسد، ادامه داد: این اقلام هم به صورت فیزیکی و هم به صورت نقدی به دست نیازمندان می‌رسد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار