معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: تاکنون دو هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا در مشهد پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شکوه میرشاهی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: از ابتدای اجرای طرح پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا تاکنون در این شهرستان دو هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۲۷۶ فقره درخواست پرداخت شده است.

او افزود: تسهیلات پرداختی برای تاکسیران‌ها ۶۰ میلیون ریال و سایر کسب وکار‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال بوده است و به واسطه این پرداخت‌ها ۲۴ هزار و ۲۸۱ فرصت شغلی تثبیت و از بیکاری این تعداد شهروند جلوگیری شده است.
 

بیشتر بخوانید


معاون فرماندار مشهد ادامه داد: مجموع طرح و پرونده‌های درخواستی برای دریافت تسهیلات ویژه کرونا در مشهد، ۱۸ هزار و ۵۴۹ فقره بوده که مبلغ پنج هزار و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای تثبیت اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

میرشاهی بیان کرد: در مذاکره با بانک‌ها خواسته شد که شرایط دریافت تسهیلات با دریافت یک فقره چک یا سفته از صاحب کسب و کار تسهیل شود و همچنین به صاحبان کسب و کار‌ها اعلام می‌شود زمان پیگیری برای پرونده‌های درخواست وام نیز تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.