مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۲۲.۸ میلیون تن کالا و بیش از ۹۲ هزار تی‌ ئی یو کانتینر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

او افزود: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی پنج میلیون و ۸۲ هزار تن بوده که از این میزان ۵۰۰ هزار تن تخلیه و چهار میلیون و۵۸۲ هزار تن بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی را نیز بیش از ۱۷ میلیون  و ۷۶۳ هزار عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان، بیش از سه میلیون و ۱۴۰ هزار تن کالا، تخلیه و ۱۴ میلیون و ۶۲۳ هزار تن بارگیری شده است.


بیشتر بخوانید


ارجمندزاده در خصوص میزان تخلیه و بارگیری کانتینر هم بیان کرد: در شش ماه نخست امسال و با توجه به لایروبی صورت گرفته در بندر بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کانتینر ۹۲ هزار و ۱۴۴ TEU بوده است.

او اشاره کرد: در این مدت پنج هزار و ۹۷۶ فروند شناور در بندرهای استان رفت و آمد کرده‌اند که در این میان سه هزار و ۲۴ فروند شناور به  بنادر وارد و دو هزار و ۹۵۰ فروند شناور از بنادر خارج شده‌اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همچنین بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۱۳۲ هزار و ۳۷۰ مسافر در بنادر استان جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.