تعطیلی موزه آذربایجان یک ماه دیگر تمدید شد

 رئیس اداره موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: تعطیلی موزه آذربایجان برای یک ماه دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بزاز دست‌فروش  رئیس اداره موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی دلیل تعطیلی موزه آذربایجان را تداوم عملیات بهسازی و ساماندهی آن مجموعه اعلام کرد و گفت: هم اکنون بهسازی و عملیات عمرانی در ساختمان موزه آذربایجان ادامه دارد.

او گفت: فعالیت موزه آذربایجان در راستای آغاز عملیات بهسازی و انجام مرمت‌های عمومی و ساختاری از ۱۰ شهریور ماه امسال متوقف شده بود و به دلیل تداوم این عملیات، تعطیلی آن به مدت یک ماه دیگر تمدید شد که امیدواریم پس از این وقفه دو ماهه مجددا این موزه فعالیت خود را از سر بگیرد.

بزاز دست فروش افزود: موزه آذربایجان در سه بخش به نمایش آثاری از دوره‌های پیش از اسلام، بعد از اسلام و نمایشگاه‌های موضوعی می‌پردازد که پس از  تعطیلی دو ماهه، میزبان گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

او گفت: پس از بازگشایی مجدد موزه آذربایجان، با توجه به مجهز بودن این موزه به بلیت الکترونیکی، گردشگران می‌توانند با مراجعه به آدرس bilit.tafrihati.com به صورت آنلاین بلیت خود را تهیه نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.