مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر لزوم تدوین اطلس آموزشی در هر مدرسه تاکید کرد و گفت: باید مدیر مدرسه بداند تمام دانش آموزان با چه شرایطی درس می‌خوانند و از نظر تحصیلی در چه جایگاهی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه آموزش تمامی دانش آموزان بر اساس امکانات موجود مهم‌ترین وظیفه ما در مدارس است، گفت: باید برای آموزش تک تک دانش آموزان برنامه ریزی کنیم تا مدیون نسل امروز و آینده کشور نباشیم.

اسکندری نسب بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان تاکید کرد و افزود: مدارسی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد و با مدیران متخلف در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه شیوع کرونا و تعطیلی مدارس در سال تحصیلی گذشته خوشبختانه میانگین نمرات نهایی دانش آموزان استان رشد خوبی داشته است.

او به کسب ۴۷۴ رتبه کمتر از ۱۰۰۰ با تلاش دانش آموزان کرمانی در کنکور ۹۹ اشاره کرد.

اسکندری نسب با بیان اینکه تمامی مدارس استان به صورت سرزده بازدید می‌شوند بر تهیه اطلس آموزشی ویژه دانش آموزان در تمامی مدارس تاکید کرد و افزود: باید هر مدیر مدرسه بداند تمام دانش آموزان با چه شرایطی درس می‌خوانند و از نظر تحصیلی در چه جایگاهی قرار دارند و از درستی ارتباط دانش آموزان و معلمان و همچنین انجام کار اطمینان حاصل کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به اهمیت اطلس یادگیری ویژه تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود تاکید کرد و گفت: نصب اطلس یادگیری در محل دید ارباب رجوع و بازدید کنندگان ضروری است.

اسکندری نسب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی فرهنگیان استان در زمینه بازگشایی مدارس گفت: معلمان در شرایط کرونایی چند برابر قبل تلاش می‌کنند که نشان از حساسیت ویژه فرهنگیان برای عزت و آبادی ایران اسلامی است.

او با اشاره به نقش موثر مدیران مدارس در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، عنوان کرد: تحقق تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش در دست مدیران توانمند و دلسوز است.

اسکندری نسب با اشاره به ابلاغ ۲۵ بسته تحولی بر اساس سند تحول بنیادین به همت وزارت آموزش و پرورش بر اجرای اصولی بسته‌های تحولی در مدارس تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیوستن حدود ۴ هزار نفر در استان کرمان به پویش ملی آجر به آجر بر شرکت تمامی فرهنگیان دانش آموزان در این پویش تاکید کرد.

اسکندری نسب با اشاره به استهلاک بالای تجهیزات در مدارس جنوبی استان گفت: باید در مدارس نحوه استفاده صحیح از امکانات عمومی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار