بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: نتایج بازی‌های دوستانه مهم نیست، اما این دیدار‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی می‌شود.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: به طور حتم بازی‌های تدارکاتی  به شناخت بازیکنان از یکدیگر کمک می‌کند و ملی پوشان هم با تفکرات و ایده‌های کادر فنی آشنا می‌شوند. نتایج  دیدار‌های دوستانه  اهمیت ندارد، اما این گونه بازی‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی می‌شود.

اسکوچیچ می‌تواند تفکرات خود را به تیم ملی القا کند 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال بیان کرد: یکسری بازیکن به تازگی به تیم ملی فوتبال اضافه شده اند و هماهنگ نبودن بازیکنان در اولین بازی ملی شان برابر تیم ملی ازبکستان مشهود بود، اما در ادامه بازی‌ها اسکوچیچ می‌تواند تفکرات خود را به تیم ملی القا کرده و شناخت خوبی از ملی پوشان پیدا کند.

او درباره عملکرد بازیکنان جدید در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم خلیل زاده، سیامک نعمتی، قایدی و پیام نیازمند عملکرد خوبی برابر تیم ملی ازبکستان داشتند و قابلیت و توانمندی خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دادند.

نصرتی درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند به جام جهانی راه یابد، گفت: بله با تلاش بازیکنان تیم ملی  و تفکرات کادر فنی صعود به جام جهانی امکان پذیر است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پرداخت نشدن مطالبات مالی برانکو و احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: درباره این موضوع زیاد صحبت کرده ایم. مدیران پرسپولیس باید فکر عاجل کنند و پول برانکو را بپردازند تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید. همچنین ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس چشم امیدشان به مسئولان است تا این مشکل برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار