فرماندار اردبیل گفت: خانواده‌های نیازمند شهرستان اردبیل در قالب طرح مسکن محرومین صاحب خانه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امام یگانه، فرماندار اردبیل از اجرای طرح مسکن محرومین در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه بیش از ۹۰۰ مورد تقاضا شده و در صدد هستیم سهمیه شهرستان را افزایش دهیم که تاکنون اعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره به ۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن محرومین در روستا‌های شهرستان در حال انجام است.

او بر تامین زیر ساخت‌های آب شرب در روستا‌های بخش هیر تاکید کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده تا دغدغه‌های اهالی در حوزه آب شرب برطرف شود.

فرماندار اردبیل گفت: پیرو جلسه قبلی که با حضور نمایندگان منطقه برگزار شد مصوبات مربوط در جلسه شورای اداری امروز بررسی و تصمیمات لازم برای اجرایی شدن این مصوبات اتخاذ گردید.

امامی یگانه از ساماندهی راه‌های روستایی در هیر خبر داد و گفت: تلاش بر این است که پروژه‌های ضرورت دار هیر در بخش‌های مختلف گردشگری، راه روستایی و تامین آب شرب روستایی اجرایی شود.

او از ساماندهی راه ورودی به پل هیر نیز خبر داد و افزود: پروژه پل معلق هیر نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه داشته است و حمایت از سرمایه گذاران پل هیر و برطرف کردن مشکلات و موانع پل هیر مبنای کار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.