نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مدیریت جهادی رمز موفقیت در کشور بوده و با اقدامات در این راستا زمینه اشتغال برای جوانان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد  در دیدار با معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ۲۰ دشت وسیع در لرستان وجود دارد که شبکه آبیاری از سد‌ها به این دشت‌ها در نظر گرفته نشده و اگر این مشکل برطرف شود موجب اشتغالزایی می‌شود.

او بیان کرد: شعبه قضایی در لرستان برای کارخانجات مشکل دار وجود ندارد باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد و یا در تهران یک شعبه به این موضوع اختصاص یابد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برخی کارخانجات مقادیر زیادی تحصیلات دریافت کردند که باید رسیدگی شود در این شعبه قضایی مشکلات برطرف و موانع تعیین تکلیف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ادامه داد: مقرر شده است که دبیرخانه‌ای با عنوان رونمایی از سند پیشران توسعه لرستان در سطح ملی ایجاد شود.

او گفت: مدیریت جهادی رمز موفقیت در فعالیت‌ها می‌باشد مدیران باید امکانات لازم را به‌نحو مفید برای به هدف رساندن به کار گیرند همچنین باید اقدامات انقلابی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: هر کجا که توانستیم انقلابی عمل کنیم مشکلات برطرف شده نباید اقداماتی را انجام دهیم که ویژه خواران منفعتی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به سفر معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به لرستان افزود: این هفته برای لرستان هفته‌ای به یاد ماندنی است چرا که در یک اقدام بی سابقه ۱۵ نفر از مدیران یک وزارتخانه به لرستان سفر کردند و امیدواریم آثار این سفر به یادماندنی‌تر شود.

او گفت: در یک چرخه تولید همگان نقش دارند پول باید در خدمت تولید و اشتغال باشد اگر پول را در خدمت سود قرار دهیم موجب تخریب اقتصاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: پول به عنوان مشاغل خانگی در لرستان پخش و توزیع می‌شود، اما آثار آن را مشاهده نمی‌کنیم.

او گفت: بیکاری جوانان استان لرستان را تهدید می‌کند ۴۸ منطقه حاشیه نشین در لرستان وجود دارد که این جوانان در آن‌ها ساکن هستند.

امام جمعه خرم آباد افزود: برخی‌ها زمینه دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و حتی امکانات اولیه را ندارند و باید در دیگر زمینه‌ها تسهیلات دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: محصولات تولید شده در لرستان با بسته‌بندی شده در استان دیگر برندسازی می‌شود و ارزش افزوده آن سهم لرستان نمی‌شود که باید در این راستا اقدامات موثری صورت گیرد.

او گفت: لرستان همواره پادگان جمهوری اسلامی بوده و از صبحدم انقلاب تاکنون جوانان لرستان انقلابی عمل کردند و با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید به انقلاب اسلامی جزو انقلابی‌ترین استان کشور است.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: لرستان شایسته توجه بیشتر مدیران می‌باشد و باید برای اشتغال زایی و رفع بیکاری جوانان اقدامات مضاعفی انجام داد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.