معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: وزارت علوم از نظر گسترش و توسعه پردیس‌های علم و فناوری در کشور هیچگونه محدودیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسین یوسفی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در حاشیه بازدید از دانشگاه نیشابور گفت: وزارت علوم از شرکت‌های دانش بنیان کوچک حتی شرکت‌هایی که در شهر‌های کوچک به همت دو تا سه نفر راه اندازی می‌شود، حمایت کرده و به آن‌ها مجوز می‌دهیم، زیرا که هر چه این شرکت‌ها بیشتر توسعه پیدا کنند، کشور نیز به لحاظ علمی توسعه پیدا می‌کند.

او ضمن بازدید از افلاک نمای خیام نیشابور افزود: ما می‌توانیم این محل را به مرکز محتوای خیام شناسی و خیام پژوهی در جهان تبدیل کنیم که هر کسی بخواهد راجع به خیام در جهان تحقیق انجام دهد، منابع خودش را از این مرکز دریافت کند.

معاون وزارت علوم در خصوص تجهیز آزمایشگاه دانشگاه نیشابور ادامه داد: از دو سال قبل وزارت علوم برای تجهیز آزمایشگاه‌های موسسات عالی اعتباری را از صندوق توسعه ملی اخذ کرده است که مبلغ این اعتبار برای سال جاری ۲۲ میلیون یورو است و این اعتبار بر اساس شاخص‌های مورد نظر به آزمایشگاه‌های سطح کشور از جمله دانشگاه نیشابور تزریق خواهد شد.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.