در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال به مصاف لسترسیتی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال از ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امارات میزبان تیم لسترسیتی خواهد بود.

گرچه سوابق رویارویی ۲ تیم حاکی از برتری بی چون و چرای آرسنال دارد و این تیم در ۱۴ بازی آخر خود هرگز در ورزشگاه "امارات" برابر لسترسیتی شکست نخورده است، اما امشب (یکشنبه) ۲ تیم در شرایطی کاملا برابر رو در روی هم قرار خواهند گرفت. لسترسیتی و آرسنال از ۵ بازی نخست خود در این فصل ۳ برد و ۲ باخت کسب کرده اند و ۹ امتیازی هستند، اما در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس روباه‌ها (لقب لسترسیتی) به لطف تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از "توپچی ها" (لقب آرسنال) در رتبه هفتم جای گرفته اند.

بازی فوتبال آرسنال – لسترسیتی/

مصدوم و محروم

آرسنال امیدوار است که ویلیان و دنی سبایوس برای بازی امشب مقابل لسترسیتی به آمادگی کامل دست پیدا کنند این ۲ بازیکن به ترتیب از ناحیه ساق و مچ پا مصدومیت جزئی داشته اند و آرتتا (سرمربی آرسنال) در پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر راپید وین در لیگ اروپا خطر نکرد و به آن‌ها استراحت داد.

راب هلدینگ به دلیل مصدومیت همسترینگ، پابلو ماری (مصدومیت مچ پا) و کالوم چمبرز و گابریل مارتینلی (هر ۲ مصدومیت زانو) در این بازی غایب خواهند بود.

توپچی‌ها در دیدار برابر راپید وین در اتریش ۶ تغییر داشتند و بازیکنانی مانند هکتور بیرین، گرانیت ژاکا و پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند ولی انتظار می‌رود برابر لسترسیتی این بازیکنان به ترکیب اصلی بازگردند.

در آن سوی میدان هم برندان راجرز سرمربی لسترسیتی امیدوار است که جیمی واردی کاپیتان و ستاره گلزن تیمش را برای این بازی در اختیار داشته باشد. واردی به دلیل مشکل ساق پا ۲ بازی اخیر تیمش را از دست داده و پیش از بازی امشب مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.

چاگلار سویونچو و یوری تیلمانس هر ۲ به دلیل مشکل در ناحیه ران همچنان حاشیه نشین هستند ضمن آنکه دنیل آمارتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در این دیدار غایب خواهد بود و ریکارد و پریرا نیز به خاطر مصدومیت از ناحیه آشیل پا به احتمال زیاد تا پایان ماه نوامبر قادر به همراهی آرسنال نخواهد بود.

آمار ۲ تیم

آرسنال پس از شکست ۲ بر صفر برابر لسترسیتی در سپتامبر سال ۱۹۷۳ در مجموع ۲۷ مسابقه‌ای که در خانه خود برابر این تیم به میدان رفته هیچگاه شکست نخورده، ۲۰ پیروزی و  ۷ تساوی حاصل این دیدار‌ها بوده است.

لسترسیتی در ۱۴ بازی لیگ برتر در خانه آرسنال نتوانسته است به پیروزی دست یابد، ۲ تساوی و ۱۲ باخت حاصل این ۱۴ بازی بوده است که لستر برابر هیچ تیمی چنین آماری نداشته است.

تساوی یک بر یک روباه‌ها در ورزشگاه امارات در فصل گذشته پایان بخش ۱۲ شکست پیاپی خارج از خانه برابر توپچی‌ها بود.

آرسنال پس از شکست در سه بازی پایانی خود در ورزشگاه امارات در سال ۲۰۱۹، در یازده بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده، ۹ پیروزی و ۲ تساوی حاصل این یازده بازی بوده است.

ماه اکتبر را می‌توان ماه شانس آرسنال نامید. توپچی‌ها در ۳۲ بازی لیگ برتر خود در ماه اکتبر هرگز شکست نخورده اند، در این ۳۲ مسابقه آن‌ها ۲۶پیروزی و ۶ تساوی به دست آورده اند، آخرین شکست این تیم در ماه اکتبر به شکست ۲-صفر برابر بلکبرن در سال ۲۰۰۲ برمی گردد.

لسترسیتی ۲ بازی اخیر خود در لیگ جزیره را باخته است، آخرین باری که این تیم درسه بازی پیاپی شکست خورد به فوریه سال ۲۰۱۹ و زیر نظر " پوئل" برمی گردد.

اما از طرف دیگر این تیم در ۲ بازی آخری که به پیروزی دست یافته ۸ گل به ثمر رسانده و فقط ۲ گل دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار