فرمانده سپاه روح الله گفت: دانش آموز انقلابی باید بداند چرا مرگ بر آمریکا بگوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموز انقلابی، دانش آموزی است که بداند چرا باید مرگ بر امریکا بگوید و بداند مرگ بر امریکا در چه جنبه‌هایی از زندگی او باید ظهور و بروز داشته باشد.

سردار کریمی افزود امروز باید بیش از گذشته به این مسئله توجه داشت و این اهداف با همت مربیان بسیجی و تربیتی بسیج دانش آموزی در سازمان‌ها و حوزه‌های بسیج دانش آموزی و در ذیل شجره مقدس بسیج، به برکت خون پاک شهید سلیمانی، انشاءالله سریع‌تر و عمیق‌تر در میان نسل نوجوان امروزی رخ خواهد داد.

او اضافه کرد: به جهت محدودیت‌هایی که به واسطه بیماری کرونا در جامعه وجود دارد تمرکز برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی عمدتا برنامه‌های محتوایی با محوریت فضای مجازی است که بیش از ۲۵ عنوان برنامه محتوایی به تعداد ۴۷۵ برنامه در نظر گرفته شده است.

راه اندازی ۲ پویش ضد آمریکایی در هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی راه اندازی پویش گسترده " آمریکا باید از منطقه برود"، راه اندازی پویش گسترده "همه با هم مرگ بر امریکا"، امضای طومار مجازی دانش آموزی، ایجاد کانال‌های شهرستانی راهیان نور مجازی است.

او ادامه داد: بیانیه ضد امریکایی مجامع علویون و فاطمیون، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق، تولید محتوای کانال شاد سازمان بسیج دانش آموزی و برنامه‌های اختیاری در هفته بسیج دانش آموزی با در نظر گرفتن شرایط و با طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان از دیگر برنامه‌های شاخص است.

پویش "آمریکا باید از منطقه برود" در فضای مجازی  برگزار خواهد شد

سردار کریمی تصریح کرد: پویش "آمریکا باید از منطقه برود" در فضای مجازی و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که شیوه‌های ارسال آن، ارسال به مدیریت کانال بسیج دانش آموزی استان مرکزی در پیام رسان شاد و ارسال به مدیر کانال دانش آموز بیست در پیام رسان ایتا به شناسه @danesh_amoz_bist است.

او اظهار کرد: در این پویش دانش آموزان می‌توانند در بخش‌های متن نویسی با موضوع، چرا مرگ بر امریکا؟، پیام به سربازان آمریکایی، نقاشی با موضوع استکبار ستیزی و ترسیم جنایات آمریکا، نماهنگ با موضوع چرا مرگ بر آمریکا، استکبار ستیزی و ویژگی‌های دانش آموز انقلابی، طراحی اینفو گرافی از بیانات حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یا به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه، تهیه پادکست صوتی با صدای دانش آموز و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی تولیدات داشته باشند و ارسال کنند.

مراسم ۱۳ آبان در فضای مجازی

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: دومین برنامه مهم هفته بسیج دانش آموزی سر دادن شعار هماهنگ مرگ بر آمریکا و راه اندازی پویش عظیم "همه با هم مرگ بر امریکا" است که با توجه به شرایط کرونا و نداشتن امکان برگزاری تجمع در روز ۱۳ آبان در همان روز راس ساعت ۹ صبح در فضای مجازی برگزار می‌شود.


او تاکید کرد: هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند حیاط، محله و. با صدای رسا مرگ بر امریکا بگوید و در پویش همه با هم مرگ بر امریکا شرکت کند که در این پویش خلاقیت دانش آموزان مانند، درست کردن پرچم امریکا و اسرائیل و آتش زدن آن‌ها (با رعایت مباحث ایمنی)، یا همراه کردن خانواده در این برنامه می‌تواند به امتیاز آنان بیفزاید و ارسال آثار این برنامه نیز مانند پویش امریکا باید از منطقه برود خواهد بود.

سردار کریمی گفت: امضای طومار مجازی دانش آموزی سومین برنامه مهم در این هفته است که با شعار امریکای جنایتکار باید از منطقه برود، بر بستر فضای مجازی طراحی می‌شود و دانش آموزان با ثبت نام و نام خانوادگی خود، این طومار را امضا می‌کنند و آدرس اینترنتی این طومار در سایت و کانال دانش آموز بیست خواهد بود.

او ادامه داد: امسال شهادت سید شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام شهید حاج قاسم سلیمانی، خون تازه‌ای در رگ‌های غیرت نسل نوجوان امروزی جوشانده و لذا تبلور نوجوان مومن انقلابی و پای کار را بیش از پیش می‌توان در نسل امروزی مشاهده کرد.

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: به همین جهت هفته‌ی بسیج دانش آموزی امسال باید هر چه باشکوه‌تر و عظیم‌تر و با هدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از امریکا و معرفی جنایت‌های امریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف جهان به خصوص جهان اسلام با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت، استکبار ستیز برگزار شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.