وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای سومین بار طی یک ماه، فردا (پنج‌شنبه) در تل‌آویو دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا برای سومین مرتبه طی ماه فردا (پنج‌شنبه) به تل آویو سفر خواهد کرد تا با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

به گفته مرکز پخش «مکان» رژیم صهیونیستی، انتظار می‌رود که طرفین در این دیدار درباره غرامت‌هایی که تل آویو در مقابل فروش جنگنده‌های «اف ۳۵» آمریکایی به امارات دریافت خواهد کرد، گفتگو کنند.

در همین راستا شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی دیروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که نمایندگانی از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در کنگره آمریکا به دنبال ارائه پیش نویش قانونی هستند که به موجب آن آمریکا بتواند «مادر بمب‌ها» که موشکی غیر هسته‌ای و قادر به تخریب مواضع زیر زمینی است را به تل آویو بفروشد.

با عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی در ۱۳ اوت، مسئله فروش جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات مطرح شد که ابتدا با مخالفت‌های گسترده رژیم صهیونیستی به عنوان تنها دارنده این نوع از جنگنده‌ها در خاورمیانه مواجه شد، اما در نهایت پس از امضای توافقنامه‌ای میان واشنگتن و تل آویو مبنی بر التزام آمریکا به حفظ برتری این رژیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این اقدام موافقت کرد.

مادر بمب‌ها موشکی به وزن ۱۴ تُن است که می‌تواند تا عمق ۶۰ متری زمین را تخریب کند و بزرگترین بمب غیر هسته‌ای در صنایع تسلیحاتی آمریکاست.

 شبکه عبری زبان  رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که تل آویو هواپیما‌هایی که قابلیت حمل این موشک‌ها را داشته باشد در اختیار دارد و قرار است به موجب قرارداد تسلیحاتی سابق میان طرفین، پس از دریافت ۵۰ فروند جنگنده اف ۳۵ تا سال ۲۰۲۴، آمریکا ۱۰ فروند جنگنده اف ۳۵ دیگر نیز برای این رژیم ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار