زمانی گفت: برخورد نیروی انتظامی با قلیان سرا‌ها و باشگاه‌هایی که در شرایط کرونایی در بهبهان فعالیت می‌کنند، الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار و رییس شورای سلامت بهبهان در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا این شهرستان گفت: با توجه به شرایط نامناسب بیماری کرونا در کشور و همچنین وضعیت این بیماری در بهبهان لازم است تا نیروی انتظامی با قلیان سرا‌ها و باشگاه‌های بی توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد کند.

او با انتقاد از برخی ادارات که استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند، افزود: باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با توجه به وضعیت موجود همکاری لازم را با علوم پزشکی داشته باشند و با توجه به وجود بیماری‌های فصلی در پاییز همچون روز‌های ابتدایی شیوع کرونا با قدرت بیشتری اقدامات انجام شود.

زمانی با اشاره به اقدامات بهداشتی انجام شده بیان کرد: کلرزنی به منظور افزایش بهداشت آب آشامیدنی و اقدامات بهداشتی و گند زدایی در پایانه مسافربری و کشتارگاه‌های سنتی بهبهان صورت گرفته است. همچنین به زودی پس از رفع شدن مشکلات سهامی، یک کشتارگاه صنعتی در شهرستان راه اندازی می‌شود.

فرماندار بهبهان اظهار داشت: لازم است شهردار منصوریه نسبت به تعطیلی باغ ویلا‌ها و خاموشی بلوار ورودی این شهر توجه بیشتری داشته باشد و همچنین شهرداری بهبهان نیز نظارت بر بازار‌های روز را افزایش دهد تا شاهد شیوع کمتر ویروس کرونا باشیم، زیرا اگر چه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اقدامی مثبت است، اما کافی نیست و شیوه نامه‌ها باید به صورت جدی تری رعایت شوند.

در این جلسه قدرت اله شاکری نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان هم گفت: آمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا نگران کننده است، زیرا میانگین سنی پایین آمده که علت شیوع این بیماری دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.