فرماندار ویژه مرند با اشاره به بحرانی بودن وضعیت کرونایی این شهرستان گفت:در صورت عادی انگاشتن ویروس کرونا از طرف مردم و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باید منتظر وقوع فاجعه در شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی فرماندار ویژه مرند گفت :با توجه به آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در شهرستان در وضعیت بحرانی قرار داریم و رفتار‌های ما باید بر اساس این شرایط باشد.

اوافزود:محور مبارزه با کرونا، مردم است و باید مردم را نسبت به وجود بیماری کرونا، کشنده بودن آن و تحمیل خسارت اقتصادی آگاه کنیم.

او بیان کرد: ما باید با تعامل و رفتار درست در قبال بیماری کرونا، فرهنگ و تمدن بالای خود را نشان دهیم که ورود تمامی نهاد‌ها در این موضوع لازم است.

فرماندار ویژه مرند همچنین با اشاره به شیوع این بیماری در روستا‌ها گفت: در روستا‌ها نیز باید اولویت اول مبارزه با ویروس کرونا باشد و دهیاران، روحانیون و مسئولین پایگاه‌های مقاومت در این مسیر حرکت کنند.

گرشاسبی ضمن اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت پیش رود فاجعه برای شهرستان رخ داده و سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مادران باردار در معرض خطر خواهند بود.

اوگفت: ویروس کرونا، واقعیتی است که مردم باید در قبال آن احساس مسئولیت کرده و با همکاری کردن با مجموعه نظام سلامت، نسبت به وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان بی تفاوت نباشند.

اوتاکید کرد: پرهیز از تجمعات، زدن ماسک، استفاده از مواد شوینده و رعایت فاصله اجتماعی چهار اصل مهم است که باید آن‌ها را رعایت کنیم.

فرماندار ویژه مرند افزود: در امر مبارزه با کرونا، خود مردم باید پای کار بیایند و با رعایت اصول چهارگانه، موجب تغییر شرایط کرونایی شهرستان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار