رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره و ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند از جمله اهداف این جشنواره  است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: این جشنواره در ۱۲ محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دست آوررد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت خواهی و مطالبه گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقا امنیت اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از رسانه‌های کشوری و استانی منتشر کرده‌اند تا ۱۵ آذر ۹۹ از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

کشاورز یادآور شد: هر خبرنگار می‌تواند ۶ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار