معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۹۹ از صبح امروز آغاز شده است.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد اظهار کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد از امروز ۸ آبان آغاز شده است.

او افزود: دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت می‌توانند با بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه گلستان فرآیند ثبت نام را انجام دهند و سپس با اعلام دانشگاه از روز جمعه، یعنی ۹ آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سایت آموزشی دانشگاه انتخاب واحد را انجام دهند.

واحدی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روز جمعه انجام می‌شود؛ بنابراین نباید هیچ نگرانی در این خصوص به وجود آید چرا که تمام همکاران در بخش آموزشی و بخش ستادی آماده خدمت رسانی به این دانشجویان جدید الورود خواهند بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره نحوه ارائه آموزش‌ها به دانشجویان جدید الورود گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تشدید روز افزون آن تمام آموزش‌ها به دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

واحدی با اشاره به ثبت نام دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت اظهار کرد: برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت نداشتن کارت پایان خدمت یا معاف بودن برنامه ریزی انجام شده است تا مطابق مکاتبه‌ای که با نظام وظیفه دارند به درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند و تمامی این مراحل به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

شهریه مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت

او درباره شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت گفت: نحوه واریز شهریه دانشجویان بستگی به تعداد و نوع واحد‌های انتخابی دانشجویان دارد، اما در حال حاضر مبلغ متوسطی در نظر گرفته شده است تا دانشجویان با پرداخت شهریه و انجام مراحل انتخاب واحد حساب قطعی را مشخص کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: لازم است تا دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد نوبت دوم (شبانه) وجه علی الحساب شهریه ثابت و متغیر خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت کنند؛ در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت. شهریه علی الحساب آنان ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

واحدی با بیان اینکه داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبت‌نام آنان لغو خواهد شد، تاکید کرد: دانشجویان در هنگام ثبت نام، معدل مقطع کارشناسی خود را اعلام کرده اند و اگر این معدل اعلام شده با مدرک ارائه شده به دانشگاه همخوانی داشته باشد از نظر ثبت نام مشکلی به وجود نخواهد آمد، در غیر اینصورت با گزارش به سازمان سنجش ثبت نام یا عدم ثبت نام آنان انجام خواهد پذیرفت.

او یادآوری کرد: همچنین تاریخ فارغ التحصیلی هم مطابق اعلام سازمان سنجش باید تا ۳۰ شهریور انجام شده باشد تا بتوانند با اعلام قاعده سازمان سنجش تصمیم نهایی گرفته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.