امروز در حالی رادیو وحدت، اولین سالِ فعالیتش را به پایان می‌رساند که برنامه‌ای ویژه و شاد برای مخاطبانش تدارک دیده است.

حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه جشن ۱۷ ربیع رادیو وحدت، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ویژه برنامه ۱۷ ربیع الاول به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) در دو بخش، تقدیم شنوندگان می‌شود. بخش اول برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۲۰ روی آنتن می‌رود که شامل اعمال این روز مبارک، زیارت النبی من البعید و سلام به حضرت رسول (ص) همراه با آیتم‌های ویژه ولادت است.

وی افزود: از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۱:۰۰ نیز در بخش دوم، در مورد شخصیت حضرت رسول (ص) با نگاهی به موضوع وحدت و تقریب مذاهب پرداخته می‌شود.

حسین معصومی در ادامه گفت: "تحلیل مشترک" از دیگر بخش‌های این برنامه است که به تحلیل دشمن مشترک کشور‌های اسلامی پرداخته می‌شود و در این خصوص از حضور کارشناسان و اساتید در حوزه آسیا و اقیانوسیه و همچنین آمریکا و اروپا بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه معرفی کتاب بخش دیگر ویژه برنامه ماست، اظهار کرد: در این بخش کتاب‌هایی با موضوع و محوریت شخصیت پیامبر اکرم (ص) به شنوندگان معرفی خواهند شد. در بخش دیگر این ویژه برنامه با مستندسازان حوزه وحدت گفتگو می‌شود.

گفتنی است رادیو وحدت از اول ربیع الاول با شعار همدلی و برادری امت رسول الله روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز به کار کرد و در ۱۷ ربیع‌الأول با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به کار خود در اولین سال از فعالیتش پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مم چندتا برنانه اش رو گوش کردم انصافا خوب بودن ولی ظهرها خیلی تکراری داشتن کوتاه کوتاه های تکراری اما گفتگوهاشون واقعا کن نظیر بود دستشون درد نکنه
آخرین اخبار