مدیر عامل منطقه چابهار گفت: بزودی شهر فرودگاهی چابهار همانند شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به یک فرودگاه مسافری و ترانزیتی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرودگاه در دست احداث چابهار از مطالعات بالادستی برخوردار است، گفت: سند توسعه سواحل مکران هم لزوم ساخت این فرودگاه را تأکید می‌کند.

او با بیان اینکه بسیاری از مردم فرودگاه چابهار را تنها فرودگاه مسافری می‌دانند، افزود: فرودگاه چابهار صرفاً فرودگاه مسافری نیست، بلکه شهر فرودگاهی است که قرار شده با احداث آن چابهار به یکی از ۴ شهر لجستیک تبدیل شود.

کردی اظهار کرد: شهر‌های بندرعباس، چابهار، بوشهر و بندر امام خمینی(ره) یکی از چهار شهر لجستیکی است که قرار شده هر ۴ گونه حمل و نقلی درآن اجرا شود.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: مطالعات و طرح جامع شهر فرودگاهی چابهار به اتمام رسیده و قرار است شهر فرودگاهی چابهار همانند فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به یکی از شهر‌های فرودگاهی ترانزیت مسافری کانکشنی تبدیل شود.

او بیان کرد: ما از نظر جغرافیایی جایگاه بهتری نسبت به دوحه و دبی داریم که می‌توانیم پرواز‌های کانکشنی و ترانزیتی را به چابهار منتقل کنیم.

کردی در پایان تصریح کرد: متأسفانه مسائلی در باره نحوه ساخت آن مطرح شده که باید در فضای کارشناسی مطرح شود و این یک موضوع ملی است و تصمیم‌گیری ملی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار