ترامپ در پیام‌هایی توئیتری عصبانیت خود را نسبت به عقب افتادن از جو بایدن در دو ایالت ویسکانسین و میشیگان ابراز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ که در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه خود را برای جشن انتخاباتی آماده می‌کرد، اکنون در دو ایالت کلیدی و سرنوشت‌ساز عقب افتاده و اگر پیشتازی بایدن در ویسکانسین و میشیگان باقی بماند، کابوس رئیس جمهور آمریکا تعبیر می‌شود و او باید کلید کاخ سفید را تحویل نامزد دموکرات‌ها دهد. 

ترامپ اکنون هم در پیام‌های توئیتری عصبانیت خود را از آرای پستی و تغییر نتیجه انتخابات در این دو ایالت بروز داده و تلویحا گفته که در انتخابات تقلب شده است. ترامپ که از همان ابتدا هم با آرای پستی مخالف بود، در پیامی توئیتری نوشت: «دیشب من قاطعانه در تقریباً تمام ایالت‌های تحت اداره و کنترل دموکرات‌ها جلو افتاده بودم. همزمان با شمارش آن آرای قلابی عجیب، این برتری‌ها یکی پس از دیگری به طرز معجزه‌آسایی از دست رفتند. خیلی عجیب بود و «متصدیان اخذ رأی» کار را کاملاً اشتباه پیش بردند».

وی در پیام دیگری که بین چند دقیقه منتشر شده، نوشت: «چطور است هر بار که آن‌ها آن آرای قلابی پستی را می‌شمرند تا این حد اثر مخربی روی درصد [آرا]به جا می‌گذارند و تا این حد قدرت مخرب دارند؟»

ترامپ همچنین ضمن بازنشر توئیتی درباره وقوع تقلب در انتخابات و تغییر یک‌باره نتایج در دو ایالت، نوشت که «معنای این اتفاقات چیست؟»

اگر آرای سه ایالت نوادا، ویسکانسین و میشیگان همچنان برای بایدن باقی بماند، بایدن را باید پیروز انتخابات دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دلار5000 تومان .بورس 4000000 واحد.
آخرین اخبار