ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به یک هزار و ۳۶۳ مددجوی چهارمحال و بختیاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۶۳ مددجوی تحت حمایت این نهاد دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را گذرانده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی براساس ظرفیت‌ها و نیاز‌های هر منطقه و با توجه به توانایی‌ها و استعداد‌های مددجویان تعریف شده است اظهار داشت: طی هفت ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۶۳ مددجوی کمیته امداد استان دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی را گذرانده‌اند.

او با اشاره به اینکه حمایت از زنان و دختران نیازمند و کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها از اهداف مهم این نهاد است افزود: در این راستا ۴۴۷ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران خانواده‌های مددجو مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


امیری اضافه کرد: ۱۷ هزار و ۸۷۲ نفر ساعت آموزش به مددجویان کمیته امداد در مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت این سازمان ارائه شده است.

او بابیان اینکه رده‌های سنی مختلف می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند ادامه داد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در دوره‌های مقدماتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز شرکت کرده‌اند.

امیری گفت: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۷۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در کارگاه‌ها و مراکز صنفی به‌صورت کاریابی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار